dan före dopparedan :D

hejsan! som de flesta vet så är det jul imorgon! :D och det är så härlig känsla! jag älskar jul! och nu är det ju ännu bättre pg.a av att det är snö, dit jag ska till jul heter Örebo och med andra ord "gnällbältet"  snälla askersundare, döda mig inte nu! ;D HAHA! men jag känner ingen som gnäller som er :D tihihi^^ :D <333 nää, ni är underbara! :D <3

jag har dock inget intressant att skriva om faktiskt! :) men jag måste bara tipsa alla rabihfans om en underbart bra blogg om honom, tjejen som skriver avgudar verkligen han och jag hoppas verkligen att självaste rabihjaber <3 läser den! verkligen!! den heter http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/ jag tycker VERKLIGEN att ni ska kolla på den! den äger!! :D och hon är så underbart snäll med!!<3

och just nu spelas erikgrönwall på min mobil. Shout it out load! den gör han så bra. :) till och med CALLE säger att det är bra. och eftersom jag avgudar erik så kan ju inte calle gilla honom, eller hur.. nä.. precis, men nu ser jag att han sitter på sängen på sitt rum och.. hmm.. DIGGAR musiken, helt otroligt, jag frågade honom innan.. gillar du det, han bara nej.. och jag bara.. jo du diggar ju musiken han bara... nä, det är tvspelet, jag bara..hmm.. visst :D och bara för det byttes det, och nu är det run to the hills med erikgrönwall... och nu erkände calle till och med^^ ;D han bara okej, han gör den väl rätt bra då :) HAHA! :D jag har då ju alltid sagt att erik äger! :D.. nu sa han att det va duktiga gitarrister! xD HAHAHA han är som han är^^ ;D HAHA! :D

för övrigt sa han till och med att rabih och eddie va okej :D jag vet inte vad det har flugit i honom.. bara OKEJ??!! :O:O xD haha! rabih och eddie äger!! och han erkänner med att han gillar micheal jackson.. jag vet inte vad det är med honom idag, sen när gillade han MIN musik?! :D HAHAH det är bara bäst! :D:D han kanske har vuxit ifrån det där med... dålig musik.. :) HAHA! men nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva om, för min bror gillar ni väl inte att jag skriver om! :) och idol är ni väl helt uttjatade med :O men då kan jag medje, att HAHA jag ska se erik och calle live i borås den hm.. 19 mars! och ingen får ta min plats ;D hahaH! :D  hoppa verkligen att det kommer bli bäst! :D och han kommer till gbg och signerar skivor den 9 januari, jag vill nog dit. :D men jag har redan en skiva men.. jag kan kolla iaf!! :D:D:DD erikgrönwallrabihjabereddierazazmichealjackson<33 :D<33

sååå, vad ska jag skriva nu då.. jag vet verkligen inte.. detta är svårt, det är komplicerat!! :) men nu spelas iaf heaven med erik.. och jag frågade Calle innan vad tycker du om låten.. den är bra svarade han jag bara YEEES han gillar erik.. :D och han bara ... vem är det?? :D jag bara .. ehm Erikbästastegrönwall!! :D  och han bara... nä.. då är det inte bra.. hmm... :P

joo.. efter denna händelsen.. så tog han sin dator :O som jag bara händelsevis råkade sitta vid :O och så gick han och spelade "travian" det ända som jag inte fattar på internet^^ :O  :O  och då satte jag mig och kubade med hans kub :) och det gick ju inte så bra.. för jag gjorde allt fel! :D :D  tihii^^ men ajg fick ihop den tillslut.. om ni vill veta! :D HAHA!! nu lyssnar jag på en jullåt som alla från idol sjunger! och jag tycker det är skit bra! :D om ni ville veta det... nu känns det som om jag har fått ihop en hel del idag på bloggen! :) och nu vaknade mamma! :) hon har sovit, men det kanske ni listade ut :) och nu sjunger reza på jullåten, det va intressant fakta tycker jag... och nu kom calle på låten med... och nu sjöng camilla tror jag.. nu sjunger alla :O HAHA! jag hinner inte med :( I wish every day could be like christmas :D sååå sjunger dom! :) och jag bryr mig inte om jag stavade rätt. För det gjorde jag nog inte.. och jag orkar inte sudda eller gå tillbaka... smart jag är, iq som en fiskmås.. som sagt! :D men calle brurkar säga att fisk måsar är smarta... hmm..  :) det hängde inte ihop.. nu har låten bytts.. nu sjunger calle med walking in memphis, men jag vill inte erkänna att jag tycker det är bra.. :O  men det är bra.. hoppas inte att jennifer eller carina läser detta nu :) för då kommer dom mobba mig :( för dom gillar calle mer än erik, rabih och eddie.. och jag förstår dom inte :O varför byter jag inte låt och säger att calle suger tänker ni nog nu.. nä.. mobilen ligger jämte mig .. allt för långt bort för att jag ska orka byta låt, men egentligen tycker jag ju att låten är bra.. men jag vill inte erkänna det nej, ni har inte läst detta eller hur? :) nu spelas carolina och hon suger, och jag orkar inte byta låt... och nu har det gått halva låten och jag har inte bytt än.. typiskt anna tänker ni säkert.. nu har hela låten gått.. och jag bytte inte.. jag börjar bli uttråkad.. så jag tror inte att jag ska skriva mer... men ändå :) :) :) nu spelas micheal.. men eftersom calle gillar micheal.. så vill jag inte lyssna på han.. för jag gör allt nu för att reta calle.. ( jag är inte dum..) så nu bytte jag låt.. och nu kommer erika, och den låten är sååå långtråkig .. så jag byter nog tror jag.. .:P ja, det gör jag... vänta lite bara.. sååå.. nu kommer erik :D nu måste jag hjälpa till att städa snart.. och ladda min mobil.. för battriet har gått åt :)

men jag säger så då.. att jag inte ska uttråka er längre.. Ja då säger vi så.. shh, jag ska sno en bild från calle... TIHIHIHIHI^^ anna goes evil^^ :D



titta vilken mysig bild.. nu när det 'r snö och allt.. okeeej.. jag ska sluta nu då :( HAHA!!


puss och kram till er, och ha en underbar jul.. jag kanske joinar er lite vid farmor och farfars dator, ;) whoo knoows.. ÅH! NU KOM RABIH!!!!!! <3333 ajajajaja.... hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Thess

det va i helvete va långt du skriver! :DDD

2009-12-23 @ 15:01:19
URL: http://thessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna!

HAHA!! jag vet! :O xD haha, men som sagt, jag hade inget att göra, om det är ngn som läser så har dom något att göra i en evighet ;) :D

2009-12-23 @ 15:13:01
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0