Fredag!!

hejsan allt gott folk! :D

Idag är det fredag! :D fredag= en början på en superduper helg! :D :D tihihi!^^  min helg kommer att se ut såhär:

Fredag: Ska komma hem från en skola som jag går på som heter Marks gymnasie skola! :) hoho! :D sedan ska jag prata med min kompis Tina för att hon har haft Lucia idag och det är jätte nice ;) eller ngt :O   och sedan så ska jag och Samantha kolla på Idol-finalen, och Tina med om hon får! :D det kommer att bli så najs!" kommer att rösta sönder på erik! :O:O erik<3 tihihi! :D  Sedan så ska vi snacka tjejsnack och ha allmänt trevlans, intresseklubben antecknar^^ ;)

Lördag: Först ska jag åka in till Borås och Jul handla, vilket jag absolut inte kommer att ha råd med :O:O sedan så hade jag tänkt mig att typ, ja sticka till Samantha med packning, för vi ska ha en trevlig filmkväll och sova över och allt, skittrevligt! :D Hahah!! vi kommer äga alla fedt mycket, fast, detkommer inte dom veta :D :D tihihi, jag känner att jag bara skriver en massa onödiga saker utan något fullt intresse, men jag kände att bloggen behövde uppdateras :P:P hehe! xD

Söndag: jag ska vakna hos bästaste Samantha! :D sedan så får vi se hur jag mår ;) tihihi! man vet aldrig :O xD haah! Sedan måste jag plugga på mitt matteprov, som jag kommer suga på, för matte är inte min starka sida btw! :) Sedan så ska jag sms:a sönder maria ! :D och Sanna, och tjata på Jennifer om att jag behöver mina pengar :P hehe :)

Nu vill inte jag bomba er med all onödig fakta ! :D så jag säger påhej vi ses :) och det kommer en bild på mig! :). detta är jag ;) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0