God Jul!

hejsan svejsan allt folk! :D  eller kanske ska man säga GOD JUL! :D för idag är det Julafton! :D själv sitter jag uppe i Ödeby, eller Örebro, :D det är mysigt, Nyss kollade vi på kalle ankas jul, trevligt. Idag har jag med gått ut och tagit några fina julbilder på snön, för här finns det mycket snö. Snö är mysigt! :D jag vet inte riktigt vad jag ska säga, Men äntligen är det jul och jag önskar er alla en mycket trevlig jul! :D det kommer att bli najs, kanske lite lite bloggande, för jag har inte tillgång till dator på samma sätt! :) men sånt är livet, man kan inte leva på bloggandet, bara nästan! :D jag måste fortfarande säga att jag är helt förälskad i erik, rabih och eddie! helt underbart! jag missade tyvärr när erik va med på bingolotto, men det går alltid repriser! :)  hehe, ni är underbara! :D älskar typ er ;)<33

nu kommer biiilder! :D<3

jag har tagit bilden! :)<3

 



Detta är Lennart och margaretas stuga, jag blev nöjd med bilden! :)<3



denna blev jag med nöjd med :) <3



en till bild! :) jag gillar att ta bilder^^ :)


en till bild, jag kan lägga upp jätte många, men jag nöjer mig nog här så länge! :)


Puss och kram, ha en god och fin jul,

/Anna<3


Kommentarer
Postat av: Carina (Dannes o Gabbes morsa)

vilka undebara bilder Anna!!!



God fortsättning på julen så ses vi när ni är hemma igen.



Kram

2009-12-25 @ 13:24:52
Postat av: Anna!!

hahaha! carina, tack, jag blev rätt nöjd med dom! :))



detsamma, ja det gör vi! :D



kram

2009-12-25 @ 14:10:15
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0