happy birthday! :D

hejsan allt folk! :D

ni undrar kanske varför jag heter: happy birthday, jo för idag fyller ingen mindre än Eddie Razaz från idol 21 år! coolt^^ :D :D jag hoppas att han får en dunderbra födelsedag med mycket kärlek från de nära och de kära^^! :D för det är du värd, för all kärlek du ger till dina fans! :) Jätte stor grattiskram till dig! :) Här är en bild på Eddie och Rabih och den är dunderfin tycker jag. För just idag har jag med fått reda på att ingen mer än Rabih ska medverka i programmet Let's dance!! :D jag hoppas att alla glada rabihfans röstar på honom nu! :)) för det är han värd! :D den kärlek som han ger till sina fans! Te amo Rabih Jaber och Eddie Razaz!!





och på tal om Idol, idag spelar erik grönwall och calle kristiansson i Kristianstad, och jag hoppas verkligen att det går bra för dom! 1:an och 2:an! :D jag tror ärligt att deras röster tillsammans blir bra, jag menar erik har ju den mest begåvade rösten ever, hans pipa är , mums! xD hhahaha Calle har mer en "manlig! mörk röst. Skit fint tror jag! :)

och snart är det jul! härlgt, idag är det den 21 december idag, jag menar det är julafton och 3 dagar! sjukt egentligen! jag har längtat, och jag tror till och med att det blir snö denna julen med :* :D  Idag så har jag varit med min underbara kompis Sanna, för vi kollade på filmen new moon på bio igår så sov hon över, Sjukt bra film va det :) sedan så har jag och min bror slått in alla julklappar! :D asså, det känns verkligen att julen är på g! skitnajs ju! :D Nu har jag inte så mycket att skriva om känner jag! :) men jag sak lägga ut en bild på new moon skådisasarna nu och fin julbild! :D ha det bäst! puss och kram// Anna <3



NEW MOON! <3 filmen är bland de bästa jag sett, <3




härligt med jul är det! :):)

PUSS PÅ ER!!<33

Kommentarer
Postat av: Sibel

GRATTISEDDIE <3

2009-12-21 @ 21:10:52
URL: http://evinandsibelloveeddie.blogg.se/
Postat av: Anna!!

jaa! grattisbästaeddie:*<3

2009-12-21 @ 21:57:32
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: jessica

hej, fin blogg! Kolla min med! :D

/ joannas lillasyster.

2009-12-22 @ 21:45:35
URL: http://paulinajessicaa.blogg.se/
Postat av: Anna!

åh, tack Jessica! ja det ska jag göra! :)

2009-12-23 @ 11:44:59
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0