Robin!

hejsan alla trogna läsare! :)

Dagen började att jag försov mig lite^^ :P:P men jag kom till skolan i tid iallafall! :P : sedna träffade jag Maria och hon hängde med mig för jag skulle ha uppspel på musiken, det gick faktiskt bra, jag skulle spela jag vill ha en egen måne med ted järdestad! :P hehe, det gick faktiskt ganska bra! :)) lärnarna gillade det iaf. Men nu ska jag inte skriva om det! Jo för att jag ska skriva om vad som hände när jag satt på bussen hem  :P:P haha! Jag och min kära vän Lisa satt och typ pratade om Idol,
Anna: Asså Erik är helt klart bäst i idol! Förra året va det lätt Robin!!
Lisa: haha, ja så va det säkert, (hon kommer från Norge har har verkligen ingen koll på det XD)
Någon framför skrattar åt något roligt skämt som jag inte hade hört^^

Sedan när jag typ skulle gå av bussen hör jag någon som säger Hej, tack! och jag bara woot? XD joo, där framme sitter ingen mer än Robin Bengtsson! :O:O hahaha! jag bara ehm... vsg! xD för jag va så dryg så jag fattade inte att det va han innan jag hade kommit ut från bussen^^ (a) XD :D jag är värsta smart :O:O hahaha!

och bara för att jag träffade ingen mer än robin begtsson så ska jag lägga upp en bild på honom! ;D hahah! (ni börjar väl lära känna om vad jag brukar skriva^^)

. Haha, här är han! :))


Nu har jag inget mer att skriva så jag skriver:

Puss ock kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0