lågt blodsocker!

hejsan gott folk!

Idag så har jag varit hemma från skolan, så fort jag ställer mig upp så trillar jag, allt bara snurrar! :O inte kul :(
Men jag och mamma åkte till doktorn och han testade mitt blodtryck, och sånt. Sedan gick jag till den andra läkaren som testade mitt blodtryck, och sedan fick jag ta urinprov. Jag tappade allt på golvet, jag är osmart^^ :P Ja seda gick jag tillbaka till min läkare och då sa han att jag hade fel på blodtrycket, asså att det va lågt men att allt annat va okej! :) haha! trodde jag hade värsta serriösa sjukdomen^^ :O:O xD hahaha! men jag får det så om jag sover, äter eller dricker för lite! så nu kommer jag äta tills jag spricker och dricka tills jag typ inte kan få i mig mer, och gå och lägga mig klockan 7 varje jag! xD jag kommer hålla detta xD *eller inte* xD hahahaha! :D
Jag får inte heller duscha dirr på morgonen för det gör att blodtrycket blir sämre, intressant fakta jag ger er, men det är typ ändå ingen som läser bloggen (: 

bara för att jag har tråkigt, så ska jag bjuda på en finfin bild!

. Detta är jag och bästaste Tina :) Puss på det :)


NU ska jag nog kolla film! :) kram på er// Anna!!

Kommentarer
Postat av: AnnsansTintin<3

tillsammans är vi bäst!(y) <33

2010-03-28 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0