Musik (y), skitsnack (n)

tjohej! (:

Idag ska jag hissa och dissa! Ja, det ni! (:

HISSA något jag hissar idag är musik! jag älskar det verkligen! tänk bara på hur mycket känslor den förmedlar! Det går inte en endaste dag och jag inte har lyssnat på musik! Det finns många olika sorter med!! och jag älskar det verkligen! :D Många gånger har man varit jätte nere, då är det jätte gött att sätta på  en musiklåt! bara lägga sig ner, slappna av och lyssna! :) Det är sjukt skönt! Man bara släpper lös skiten man har inom sig! och bara kör gärnet! sjunger det högsta man kan, det är det härliga! bara skrika!! Vad jag älskar det! Alla har sina egna sätt att få ut sina agritioner! Men detta gillar jag verkligen! Helt jätte sjukt gott är det!  Jätte bra (y) Särskilt skönt är det att spela musik, ska jag säga som är musiker! men det är jätte härligt! Man blir glad i hela kroppen och det är helt underbart! Jag har dock aldrig tänkt på det innan! Men det är helt underbart! Det gillar jag verkligen och det tror jag de flesta musiker gör! :D tänk att ha det som jobb! :) härligt!! :D det hissar jag! :D (y)(y)

DISSA jag dissar verkligen skitsnack idag! Skitsnack leder inte till något bra! fy skäms när man gör det! Okej, vi alla har väl snackat skit någon gång! Men... jag skulle aldrig få för mig att snacka bakom ryggen på folk! :O jag vet hur känslan är, har varit med om det många gånger, till och med så jag har hört det! FY, det är hemskt, och så frågar man folket, varför snackar ni skit bakom ryggen på mig, och svaret är alltid detsamma, va? nej då , varför skulle vi göra det, det skulle vi aldrig göra? näha, jag har bara inte hört det eller något nejdå! Nej fy, det är hemskt! Men vad jag vet har jag inte varit med om med på jätte länge! hoppas jag verkligen! :O:O det är hemskt! så folket som läser min blogg borde verkligen tänka efter vad ni säger innan ni pratar! Det underlättar väldigt mycket, både för den som blir utsatt och den som gör det! Båda kan sprida rykten som verkligen inte är härligt att gå runt och bära på hela dagen! Det dissar jag! (n)


hejdå! pusshej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0