shopping ;D

hejsan gott folks! :D

´Jag har varit osocial här på bloggen, venne varför, har bara inte orkat skriva (:
hade sovmorgon och slutade tidigare, sedan stack jag, Maria och Jennifer till Borås för att shoppa lite nyårsklänningar! :D hahaha! det va flum och kul! :D mycket fina fynd blev det!!  :D:D VI letade igenom typ alla affärer! xD
 
Min lista:
Klänning: Lindex.
Handskar: HM
Blomma: HM
Örhängen: Glitter


.  Klänningen är egentligen Svart, men hittade ingen och orkade inte ta kort! :)


. Handskarna är inte riktigt sånna! Men på ett unjefär! (:


. Jag köpte med ett par örhängen som va kors! Men inet dessa, men hittade inte de jag köpte! Men de jag köpte va av Guld, och så va det typ diamanter på dom. Det är svårt att förklara! Men det va ett bra fynd! Super söta^^

 Ja och så köpte jag en hårklämma som jag skulle ha! Denna är rosa, men jag ska ha en vit! :) supersöt



Ja sedan så gick alla andra pengar åt till mat och sånt! Men trevlig dag med er tjejer!

kram på er<3//

ANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0