sveamössa!

hejsan allt gott folk! Denna månaden har verkligen varit en shoppingmånad för mig. Gårdagen och idag!
Efter skolan hahde jag utvecklingssamtal, hade 100% närvaro, xD fattar det inte^^ har stuckit från lektionen och kommit försent jätte många gånger utan att dom har satt frånvaro^^ xD  vilket är bra! :P
Jaja, efter det så stack jag hem till Tinos! och vi stack till JC och köpte svea mössor! :D hahahah! det va fedt najs! ;) eller ngt! :D så när jag kom till dansen idag kallade alla mig fjortis :( haha! :) nä men jag är 16 gott folks! :D och bara för att jag har sveamössa ;) så är jag inte ngn fjortis ;) xD
  Ja så här ser min kära sveamössa ut! :D


när jag väl hade dansat mycket, så kände jag mig jätte yr, jag höll på att svimma! vet hur det känns! så jag satte mig ner och va jätte yr och mådde illa, icke bra "/  Men jag fick ett eller två eller flera goa skratt, för min grupp är rolig och helt jätte underbar!<3 Lilla söta rara Sanna va sjuk :( stackare! :( inte bra :(  krya på dig!!

Jaja! :) bara för att jag inte har något speciellt att skriva om så läger jag ut 3 minnesvärda bilder! Bara 3, fler kommer nog någon annan gång.

 Här är en jätte fin bild på mig och Jennie Bromell! Det är min barndomskompis som jag håller bra kontakt med fortfarande! PÅ denna bilden leker vi med konfirmanderna! Jag råkade andas lite väl mycket... Så detta blev resultatet, jätte fint tycker jag! :D Bilden är från Dyrön<3

 Detta är en underbar bild från ett litet ställe i frankrike som heter Taize! Jag och mina KU kompisar va där i en vecka! Det va jätte mysigt! Jag kan skriva om stället lite mer fakta innhavande någon annan gång! På bilden är folk från Kinna, Askersund och Skåne med!  Olle, Elise, Anna-Sara, Johanna, Rickard, Jennie, Anna (Jag) och David! Detta är en jätte minnesvärd bild! Väcker mycket känslor!

 Denna bilden är lite suddig, men den är ifrån Mingla i Mark, det är en grej som kommer en gång om året, där artister spelar och det slutar med ett alkohol och drogfrtt disco! Detta året kom Robin Bengtsson från idol bl.a. dit! På bilden är jag, samantha och Tina! :) Och vad oerhört kul vi hade! Jag hoppas på att det blir lika kul dom andra gångerna med! :)



Ja, nu ska jag äta. Jag bjöd på lite fina bilder och det är najs! :)

Puss och kram// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0