3 saker samtidigt är en myt, 6 saker gäller!

hejsan alla fina, söta, rara och helt underbara bloggläsare.
idag i skolan så hade vi FN-rollspel, och jag skrev ju innan att jag verkligen inte skulle gilla detta, men det är inte det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Det va nästan kul kan man säga, särskilt för att jag kom i konflikt med Ryssland. Vi bråkade jätte mycket och vi hatar varandra, vi har helt olika åsikter, men jag har bestämt att Storbritanniens resolution ska gå igenom för att den är mycket bättre. ;) hahaha! ^^
jaja, idag är det den 14:e :D och det betyder att Hurricane har släpps ute i butiken nu :D och jag är jätte glad, men jag ska tyvärr inte köpa den innan Erik släpper sin den 19:e, det vill säga på måndag, för då ska jag köpa båda samtidigt,
jag har dock inte så mycket att säga, jag hoppas att ni mår bra och om ni undrar varför jag inte lägger upp nya bilder är att jag sitter vid min brors laptop och jag gillar den mycket mer än våran dator, det är därför, plus att jag kan göra så mycket grejer samtidigt och det är ju bra. Idag så pluggade jag, chattade, lyssnade på musik, skrev, och sjöng jätte högt och falskt samtidigt som jag bakade kladdkaka! jätte god blev den. Och jag måste säga att jag är tjej, men jag gjorde inte bara 3 saker samtidigt utan jag gjorde 6 saker samtidigt och jag är jättestolt över mig själv ;)
jaja, nu ska lilla anna sova och försöka ha det kul i morgon genom debatten ;) haha!
många kramar till er!
tack för att ni läser och kommenterar! (L)
min bror har gjort en snygg bild (aa
Rebound (L)
GRÖNIS! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN BLOGG ANNA FORTSÄTT:)<3.

LOVEU<3

2010-04-14 @ 23:04:23
Postat av: Ninorta

HAAHAHAH :D

va duktig du är då :))<3

fin blogg (L)

- fin bild =)

2010-04-14 @ 23:07:06
Postat av: Helen

Hihi duktigt(Y)

Söta bilder!

Din blogg e jätte fin!

2010-04-15 @ 14:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0