förlåt!

OM NI ORKAR LÄSA DETTA ÄR NI VÄRDA EN STOOOR FET KRAM<3

hejsan alla glada personer! :)<3 eller om ni nu är de ;)  förlåt för dålig uppdatering! det har varit mycket nu på sista tiden! Men jag försöker verkligen, men först och främst så går jag ju in på eriks blogg och rabihs blogg! <3
Så nu ska jag berätta om (det skulle stå lite kort, men det blev inte det, så nu skriver jag...) väldigt mycket. vad som har hänt i veckan. (hänt i veckan :O är inte det ett tv-program? XD)

lördagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde , det va såppas länge sedan det va, men jag har rätt starkt i minnet att jag hade damp hela dagen för jag visste att Erik va 3 mil ifrån mig, men jag visste inte riktigt vart han va i Borås :O och jag dampade loss ;) Och sen va det ju premiär för Melodifestivalen och jag tyckte att Jessika andersson va bäst, men det va ja Al fakir och Ola som gick vidare, men dom va ju skapligt bra iaf :) men nu  kommer jag inte ihåg mer, slappade nog för det mesta ;) <3

Söndagen kommer jag inte heller ihåg, :O jag har för mig att jag pluggade väldigt mycket den dagen, det blir mycket på gymnasiet, för jag skulle skriva mycket och skit "/ men men! "sånt är livet" (det är en låt ju! :D xD) bara för att jag kom på att det är en låt, så sjunger jag den förfullt nu! :O <3
haha, men jag kommer inte ihåg något särskilt från söndagen :)

Måndagen, här börjar det dyka upp lite i skallen på mig , jag va såklart i skolan, Segt, från 8.50 till 16.15. Det suger >-< men sen va jag med min underbara kompis Tina"TinTin"Leka! <3 den mest underbara personen man kan vara med, hon gör mig alltid på gott humör och ja! hon är bara helt underbar<33333 många fina och härliga minnen med henne! alltid på topp och helt crazy! ;D <3 like me :D <333
Vi va hemma hos mig lite och hon "kollade" när jag åt nudlar, och jag hatar när folk kollar på mig när jag äter, (intresseklubben antecknar) vi lyssnade lite på rabih och erik och hade det najs, sen gick vi ut på en trevlig promenad och kollade på alla fina hus som finns där vi bor! och sen så fick vi ett springpass på grund av att en liten fjollig hund jagade oss! :O den va läskig, xD HAHA! och så klättrade vi i snöhögen, den va hög :O xD typ 500 meter, :O och jag är ju så liten :( xD <3 seriöst, jag byter ämne nu men skit i det xD ahahaah! det har inte varit så här mycket snö här hemma på 20 år eller ngt :O scary! :O <3 jaja! det va trevligt iaf, sen blev det hem och äta och plugga och gå in på datan, lyckad dag <3
 
Tisdagen i skolan är helt okej om man säger så, först stack jag till Fishe och det va trevligt som alltid :D och sen va det att repa till musikalen! :D mini musikalen! skitnajs! dom bästa är i min grupp :D  Stina, Anne, CK, Joel, Matilda, Pauline, Jessika och Andreas från es2! vi började repa på dansen som vi ska göra, jag ska vara en i slummen, dvs, en knarkare ;) xD HAHA! och vi ska sloss och dansa mot Poliserna ;) raawr ;) xD hahahaH! :D och efter lunchen började vi med teatern, vi hann rätt långt, kopierna manus och sånt, perfekt! :D och sen så började vi repa, första chenen repade vi inte på, andra chenen ska jag komma in med stina ;) hahahah! jag ska typ va galen :O xD bara jag inte lever mig in i rollen för mycket så jag smäller till henne! HAHA! <3 och sen så typ så ;) och sen är jag inte med så mycket i tredje chenen, jag kollade mest på XD hahahahaH! fy fasiken vad roligt det va att se teaterläraren hoppa på stina ! HAHAH! <3 och sen hann vi inte så mycket mer :( och då va det håltimma och sedan matte, det menas slappa och lyssna på erik och rabih och eddie och MJ!  :D <3333 HAHAHAH! <333
jag är beroende av dom >-< och efter skolan så va jag med samantha"samsam"Wemanis i byn, vi skulle köpa present till TinTin för hon fyller ju år nu på fredag!! :D <3333333 och det blev..... "trumvirvel" hemlig present , för tina kanske läser bloggen ;)<3 och sen stack vi till donken och där träffar jag ingen mindre än min bästa kompis marilyne <33 och jag såg henne först inte för la bara märke till Ida, så hon trodde jag dissade henne :O och samsam bara anna kolla vem som är där bak, jag ska erkänna att jag trodde det typ va rabih eller erik är ngn :O men då skulle nog inte samsam va så tyst heller ;) xD men jag vänder mig om och där sitter hon! :O världens mest saknade och mest underbaraste människan! <3 och jag skriker, jag lovar värsta fjortisvarningen :O men vad skulle ni gjort om ni träffade eran bästa kompis igen som ni inte träffat på sååå lång tid! hon är bäst och jag älskar henne så himla mycket. Och vi satt och snackade ;) och så kommer erik på radion och samsam skriker, eller hon försöker hålla in det men hon blev en tomat! HAHA! <33 och då började vi snacka om när vi såg erik live<33 och sen gick det över till att snacka om rabiiih<333 och så hade vi det jätte trevligt, och sen skulle dom åka :( och jag och samsam fick vara kvar ensamma, men det va trevligt iaf, och sen när vi skulle hem så väntade vi på bussen och då kom den inte eller jo, jag såg att den åkte en annan väg :O och så gick vi hem istället och så såg vi en lapp "Bussen kör inte här på grund av snöhinder med linje 450 och 103." Så vi gick hem :O och sen skulle jag dansa! :D och det va jazz! :D underbart najs va det som alltid<333 och jag blev typ asvig :O asstolt >-<! HAHAH!

Idag Onsdag har jag inte gjort så mycket, hade musik, sen naturkuskap! filmade hela , Curry skrämmer mig så man hör det i filmen, vi pratar inte, nejdå >-<. Sen lyssnade vi på några jazzare från musikhöskolan och så skrämde Nyhage mig så jag typ skrek och alla tystnade, PINSAMT LÄGE och alla bara skratta :O <3 Sen nu är jag hemma och satte mig här för att jag ville kolla bloggar och nu har jag fastnat :O men jag ska dansa street snart, så måste sluta :( <3 

nu ska jag inte bomba er med text mer, och jag orkar inte skriva mer :O men jag ska lägga ut ett klipp på när Andreas och Gustaf i min klass spelar och sjunger :D skitbra! (y) och sen ett liten klipp till , en hemlis ( eller jag vet inte vilket och jag ska kika lite på youtube) och så ska jag lägga ut en bild, eller två eller 100, får se!
I hope U like it! <3

kramar från Anna<3


Andreas och Gustaf, tycker dom ska söka idol! eller vad säger ni? :)<3


Det blev ett klipp från idolfinalen i globen, jag skrek både så fort erik visade sig, rabih visade sig och när eddie visade sig ;) xD haha!¨underbara minnen<3 med underbara tjejer, jo, TinTin och SamSam!
kollade ni? :) <3 under denna videon är RABIH bäst! och EDDIE är inte så dålig heller! :)<333


jag hade håret så idag :D i skolan, mina lärare kände inte igen mig :O:O HAHA! men dom sa att det va fint iaf! :)<3


måste erkänna att jag blev seriöst skraj när jag såg bilden första gången :O det va mörkt i rummet ju ;) HAHA!
men jag måste säga att dom är HUR söta som helst! <3 och jag älskar dom<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Anna ♥

Åh jag blev verkligen glad när jag såg dig på donken! Asså va seriöst rädd ett tag att skulle dissa mig... Förlåt ♥

Saknar dig varje dag! Men kommer nog tillbaka till skolan denna terminen hoppas jag. De har vart tal om att byta skola osv eller börja om till hösten... :-S Men de blir nog samma klass iaf :)

Älskar dig bästa vän! I'm lost whitout you :'( ♥ Vi ses och hörs!

Puss å kram ♥♥♥

2010-02-11 @ 22:10:12
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Anna , ditt hår var sjukt fint sådär!

Och jag tycker definitivt att de där killarna ska söka till Idol. Annars går de miste om en stor karriär . Som Rabih , om han inte hade sökt till idol så skulle vi aldrig ha fått veta vilken underbar person han är . Så säg till de att det säkert finns fans som väntar på att de ska blomma :) <3

2010-02-11 @ 22:39:34
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Maria: Jag blev så glad är jag såg dig där, och det märkte du ju ;) och jag skulle ALDRIG dissa dig <3

Jag saknar dig maria, hela tiden! det är en pain att veta att jag inte ska få träffa dig! :(<3 I'm lost without you! <3 jag hoppas du kommer tillbaka snart! ILY! <3333

Asse: Tack Asse! <3 ja, vi försöker övertyga dom och så säger vi hela tiden att dom skulle få asmycket fans! ;) hahah!

rabih är bäst! ingen protest! <3

2010-02-13 @ 12:20:26
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: luwam berhe

HAHHAA klart rabih är sötast!<3

sååån bebis!:D<3

hahha skitfint namn !<3

by the way fin blogg sötis!

2010-02-18 @ 20:35:28
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Luwam: hahaha! ja håller med ;) Rabih är ALLTID sötast (L)

tack (aaa')

tack så mycket, din blogg är med fiin <3

2010-02-19 @ 16:50:10
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Samira

Kolla in min blogg

komentera gärna;)

2010-02-19 @ 19:54:55
URL: http://lovedevin.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Okej, ah :)

2010-02-19 @ 21:39:10
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: emelie

tack så mycket! :)

ja verkligen, den är helt onödig!

2010-02-20 @ 12:16:03
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Caroline

älskar när Rabih sjunger låten i Globen :D

2010-02-20 @ 13:19:21
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: luwam berhe

- hihi tacktack :D<3

JAA omg ikväll måste vi fan rösta på darin !

han är grym & han kommer säkert vinna :D

du har också en fin blogg gumman <3

2010-02-20 @ 13:52:09
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: Anna!!

emelie: ja visst är det :O

Caroline: jaa ! det är helt underbart (L)

Luwam: Rösta!! (L) han måste vinna :D

tack gumman <3

2010-02-20 @ 16:06:02
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Diaan

sööt Blogg Om du har på medleyt SÅ på slutet när alla skriker så har man rabih skrika Lililis!

2010-02-21 @ 09:18:21
URL: http://diaanalskarrabiih.blogg.se/
Postat av: E B B A

Svar; förlåt för sent svar! Vad kul att du också är i vemdalen! Jag var i Storhogna, eller vad det heter. Haha men är hemma nu <3

2010-02-21 @ 17:58:28
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: sauda

du brukar aldrig blogg längre :( buhuu:P

2010-02-21 @ 21:18:10
Postat av: Anonym

blogga*

2010-02-21 @ 21:18:48
Postat av: Anna!!

Diaan: tack så mycket, ahaha najjs! :D

Emma: Det gör inget gumman! jag är med hemma nu! :)<3

Sauda: Nej, förlåt :( men jag va på skidresa! jag ska börja blogga mer! LOVAR!

anonym. Jag ska ;)



tack <3

2010-02-21 @ 21:21:30
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0