abba on the loose ! mm! :D

Hejsan alla! förlåt för dålig uppdatering! Senaste gången va i Lördags så har mycket att skriva om nu! ;)
Detta har jag hunnit med!

Söndag: vi hade haft en voffchatt på
rabihs blogg, och då startade Asse och Kani (tror jag) en wakapew chatt, men den blev inte lika framgångsrik som voff ;) för voff skriver vi typ hela tiden ;) HAHA! (inget illa menat Asse och Kani :) ) Annars skrev jag mest på min uppsats, Samhäll. Jag blev klar, men skickade inte in för den behövdes finslipas! ;) Annars gjorde jag inte så mycket :)

Måndag: Skolan, går rätt länge och jag är ju inne på erik och rabihs blogg först och främst lixom! men det va rätt slappt! Vi kollade på Es3s musikal! :D seriöst skit kul va det!! AHAHA! jag flabbade hela tiden! och dom sa att det va den gången som dom har gjort mest tabbar ;) xD NÅgra grejer jag skrattade i stort sett själv till ;) HAHA! men jag känner dom jag skrattade åt ;) så dom tog inte illa upp ;)

1. Se killarna dansa, det va underbart! ;D särsklit dom man kände :D Nyhage såg skitkonsentrerad ut ;)
2. Andreas Nyhage gjorde västa utropet, TJABADOOBADEEIJ!!!! hahah! ;) jag kiknade^^ ;)
3. Gabbe hade snygg hatt, nä men det va inte det jag skulle skriva men jag gjorde det ändå ;) hahah, han sjöng och typ lyssnade man på texten garvade man! ;);) hahahaha! ;) seriöst, jag flabbar nu.. ;)
4. Nyhage och Cristina krockar, hahahahah! dom typ bara booom! HAHA! ;)
5. Jag fick ögonkontakt med alla jag kände, Nyhage började flina, och jag börjar gapflabba och alla bara stirrade på mig AHAHA! och nyhage bara efteråt, hade du kul ? ;) hahaha! du skrattade hela tiden, jag bara såg ni mig? :O dom bara ja ;) man ser dom som sitter till 5 raden jag bara OUPS! xD
6. Hanna trillade! okej ;) det va kanske inte så snällt att skratta, men jag skrattade så jag grät, hahaha! hon sprang in i en och han råkade fälla henne ! hahaha xd och dom skrattade skitmycket själva så ;) och så pratade jag med henne sen och hon bara anna din marcara har runnit , xD jag bara hahaahahah! jag garva så mycket hon bara jaaa! jag såg det ;) jag bara gick det bra?! hon bara ja ;) detta är den roligaste föreställning ever, sååå mycket tabbar! HAHA!
7. Nyhage försökte få igång publiken med lite pepp! KOM IGEN NU KINNA, BÄTTRE KAN NI!! KLAPPAKLAPPA!! WIHOOHOHHOHO!! STÄLL ER UPP DAAAANSA MED OSS! MOAHAHAHAHAHAAH!!!! TJOOODIILOOO!!!!! MAMMA MIIIA!! MOHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH!! hahaha jag typ pissade på mig ;) xD
8. Nyhage (allt händer honom :O xD ) kommer upp i falsett, han bara typ erik falsetter! as bra lät det, fast inte lika bra som eriks ;), han bara woaaaaawawwawaawawaaw!! hahahaha jag typ bara kan han det ;xD och hahaha så såg jag att det inte va planerat på hans min och jag började GAPFLABBA för han gjorde värsta förvånadsvärda blicken och typ "kan jag göra så" HAHAHAAH! seriöst! det va typ asroligt ;)
9. Självklrt va jag liiite normal och skrattade åt det dom andra skrattade åt med ;) hahahhaahhahah! det va en riktigt rolig musikal ;)

jag längtar tills jag går i 3an! :) och det har jag gjort sen 6an ;)

sen kom jag hem och "pluggade" och typ så ;) och slipade på min uppsats :)

Tisdag. (Idag): jag skulle på fishe men calle orkade inte så jag fick inte sticka dit :O och sen så hade vi estetisk origentering! :D skikkul! :) men vi hade ingen lärare men vi hade det najs! :D och bilden började vi måla och joel fick seriösa damp! :O ;) ska inte gå in på detaljer, men seriöst! det fick han! ;) och sen så va det hål och matte och nu är jag hemma och jag har precis pluggat och som vanligt hamnade jag här! och snart ska jag iväg och dansa! :) Jazz! :D najs! :) <333


puss och kram! <3   ska lägga in tre videoklipp som jag blir otrooligt glad när jag ser!! :D och nån bild! :)


Detta klippet får mig alltid på bra humör! Mina tre favoriter är med ! Erik, Rabih och Eddie! Det är kul att man hör lite fnitter i bakgrunden med ;) hahaha! ni är underbara! <3


Det är ett gammalt klipp! MEN DET BETYDER SÅ HIMLA MYCKET! jag blir så glad när jag ser det! mina 2 favoriter gick vidare! fatta vad jag skrek då eller, helt makalöst! jag va helt KÄR! <3


HAHA!! fattar vad jag garvar när jag ser denna! HAHAHAAH! helt makalöst! jag blir skitglad! :D rabih är så gullig när han ler, pratar och skrattar! och erik är ju underbar1 hahaha! jag älskar eriks skratt på slutet! jag blir på så braa humör! jag skrattar nu! ;)<3


Asså jag bara ÄLSKAR denna bilden!!! Dom tre va typ bästa kompisar under idol tiden! :) jag fattar dom, alla tre är ju så HIMLA underbara! <3  Rabihs lapp: OLA Eddies lapp: LUND och eriks lapp: Team Ola.
Underbara! jag saknar dom! :'(<3


SÖT SÖT SÖT SÖT!! JAG DÖR! asså shit kolla på dom! omg, är det verkligen lagligt att se så himla bra ut!! ÅH!!! <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: rubina (L)

hhahhahah voffchatten var BÄST!

tillochmed Rabih gillade den! ;D

älskar din blogg,den är UNDERBAR gumman

(L)

2010-02-02 @ 18:16:24
URL: http://loverabihjaber.devote.se
Postat av: Anna!!

HAHA! ja det va den ;)

han är ju skön <3

Din blogg är underbar! tack gumman<3

2010-02-02 @ 20:32:08
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag med, elr iaf vår! :D

så söta bilder, Rabih är ju bara för underbar alltså (L)

2010-02-03 @ 19:46:40
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna!!

HAAH! ;) ja! :):)



ja visst är dom, men rabih gör dom söta ;) <3

2010-02-03 @ 21:03:04
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0