villtillbaka:*

hejsan alla, förlåt att jag inte uppdaterade igår! men jag gjorde mycket annat. Skolan tar död på mig i stort sett! :O
Men iaf! :) igår så satte jag mig på bussen till skolan, och jag ska inte gå in på detaljer, för det är inte intressant. Men något som intressant är att matilda började spela higher på piano i skolan idag, och dom som känner mig bra kan väl gissa att jag skrek till som as ;) xD HAHAHA! <3 men annars hände inget kul i skolan Bara allmänt kerligt.. särsklit provet. energi--> nej tack! Sedan va det hem, satte mig på bussen och möter ingen annan än SAMANTHA WEMANIS en av mina bästa vänner som jag älskar något enormt! vi satte oss och snackade och kom fram till att, oj vi kan vara idag. Så vi stack hem till mig, snackade lite och sedan gick vi till henne för att sedan sätta oss på bussen till Kinna, nej vi är inte lata. Vi vill bara slösa lite pengar. Så vi stack till Donken och där satt vi. Ja. Sedan blev vi typ förföljda, seriöst, det va typ läskigt, hon typ FÖRFÖLJDE efter oss, så vi stack in till hemköp. Sedan tog vi bussen hem och jag skulle iväg och dansa street! och det va lika wierd och svårt som vanligt, men jag gör mitt bästa av situationen, och det är bra att jag går i en svår grupp, för jag vill ju förbättra mig! :) <3 och sen va det hem, plugga och vara allmänt osocial! ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag började 10.30 med pianolektion! det gick bra, men jag har tappat bort mina pianopapper. HAHA! jag bara ehm.. magnus, jag har lyckats tappa bort mina piano papper... han bara.. ehm.. ja du .. anna... jaaa... , fattar inte vad han menar HAHA! antagligen att jag är en slarver ;) och sen har jag kommit hem och pluggat och typ så... för en gång skull pluggar jag direkt efter skolan ;) hahaha!! ;) och nu tror jag att jag ska sätta mig och spela piano! jag är sugen på det, har pianofingrar!!


och jag måste säga att rabih mår bra igen! jag va riktigt orolig där ett tag :( men jag älskar dig rabih! jag kommer rösta, äver om jag inte är hemma! <3333 och jag hoppas att alla andra med röstar!! <333333

hoppas ni mår bra. Gillar er mycket! puss<3


Seriöst, jag garvar så mycket! han är så underbar! <333 jag typ drunknar i hans leende. <33 jag tror jag dör
<333333



jag kan seriöst inte sluta garva! HAHA! erik är ju underbar! HAHAHAHA!! <3 Calle är inte heller så dum! ;) men eriiiiiiiiiiiiik<333333



Hade seriöst tråkigt när jag tog bilden. Men detta är jag ;) vad tycker ni? ;) HAHAH!!



OMG! MINNEN! <3 jag ville in till rabih och eddie jU! DUMMA VAKTER :'(<333 (jag är den i blå sveamössa xD)



I MISS U! <33   ååh, eddie gör hjärta :*<3


Seriöst bilden är hur snygg som helst!! :O det är från Örebro tror jag :)<3

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Supersöt bild på dig !

Rabih , gud vad söt ! Älskar din blogg Anna <3

2010-02-06 @ 15:02:57
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

tack Asse! :)

din blogg är underbar<3

2010-02-06 @ 15:15:23
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Helena

Örebro? Där var jag också!=)

2010-02-16 @ 20:13:28
URL: http://hhelenaolsson.wblogg.se
Postat av: Anna!!

Nej, i Göteborg! :)

trevligt :D =)

2010-02-22 @ 14:41:55
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0