fredagar, alltid lika trevliga.

hejsan alla glada och pigga (?) människor! :) Igår va det Fredag! underbart! <3 jag älskar fredagar, då kan jag åka och slappna av! det är det härligaste som finns! jag verkligen älskar fredagar! och så är det let's dance nu med, ja och vi vet ju alla hur det tyvärr gick :'( men rabih är alltid bäst i mina ögon och jag, samsam och ida grät rätt mycket faktiskt :( men men! hela dagen ska ju inte förstöras för det, rabih vet ju att vi älskar honom ändå!<3
Därför ska jag lägga in ett klipp på när Rabihbästa dansar! Jag vill verkligen visa för honom att han är alltid bäst i mina ögon<3<3<3

förövrigt va kvällen helt underbar! som alla andra fredagar<3 jag åkte dit med min (kära) bror och mina vänner samantha (samsam) och ida! <3 och när vi kom dit va det jätte mycket underbart folk där! :) och så gick dagen på vi hade en liten samling :) och sen va det ut och åka PULKA!! jag åkte med samsam och ida men även med philip (på tefat xD) och med sofia och philip och oscar och oscar och anna och josefin och mariella och alla på en plastpåse ;) och dumma philip pötte mig så min fot kom UNDER pulkan, han är dum :( ;) HAHA! och Alex kastade en massa snöbollar på mig och jag kunde inte vinna över han för han va för snabb ;) HAHA! :) underbar kille det där! :) han har en skön mössa :$ ;) iaf! det va sjukt trevligt! hade sjukt roligt :)<3 tack så mycket! <3

sen va det att bege sig tillbaka och det va trevligt där med! :) så jag hade det underbar! jag och samsam jagade Alex för att jag skulle få hans underbara mössa! HAHA! <3 men sen kom grejen som förstörde kvällen. Jo bästa rabih åkte ut ur let's dance! och jag samsam och ida och felicia med blev väldigt ledsna för detta :( vi började typ gråta. Jag skulle gråtit mer om jag va hemma tror jag, har svårt att gråta när folk ser. Det går knappast. Men vi gick till sofforna och satt där under filten och lyssnade på you are not alone med rabih! och då kom tårarna, dom bara rann! :( men men! rabih, om du läser detta. Ingen är så bra som du! du har allt! och jag vill verkligen att du ska veta hur mycket jag älskar dig! det är mycket! Du är mitt liv! Du gör min dag! inget kan komma imellan! JAG ÄLSKAR DIG sjukt mycket habibi! jag hoppas att jag får se dig snart igen, nu när du ska börja tunera igen! Borås och Göteborg väntar! <3 rabih, du är allt för mig ! jag älskar dig! <3


Rabih, du gör det underbart bra! Moonwalken i början! jag dör! den va sjukt bra! <3 hela dansen va bra! du rör dig rätt, gör dom rätta moovesen! ALLT ÄR BRA! till och med tony va snäll :) han tyckte inte att du va värd att åka ut, håller med! du skulle vinna HELA skiten! <3333 jag älskar dig rabihjaber<3


Rabih, denna låten lyssnar jag på nu, bara för din skull. Den är sjukt bra! Jag grät när jag såg ditt inlägg på http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/rabih/   asså rabih, du är underbar hela du<3 jag älskar dig <3

och nu till en bild på mig samsam och ida när vi kom in från pulkaåkandet, ingen va torr, ;) HAHA undebara är nu tjejor! <3 synd att inte tintin va med! <3


jag älskar er<3 ni betyder så mycket i mitt liv, och ni förstår mig när jag säger att jag älskar rabih och erik och eddie, det är underbart. Ni älskar dom med! jag älskar er! <3 jag säger som erik sjunger. My life would suck without you<3

Kommentarer
Postat av: Kani

de sög att rabih åkte!:(<3

2010-02-06 @ 15:20:19
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ja, visst gjorde de :( <3

2010-02-06 @ 15:25:00
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Caroline

riktigt synd att Rabih åkte :'(

2010-02-07 @ 16:09:10
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ja :( blev riktigt ledsen faktiskt :'(

2010-02-08 @ 10:32:11
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0