anna goes crazy!!

Hej allt folk! :D idag va det förta dagen i skolan, och jag sov på alla lektioner. xD :) Hahahah!! :D Jaja, :)
Först kunde jag verkligen inte sova ;) jag typ sov en timma (y)
Sedan så vaknade jag självmant, INNAN veckarklockan ringde :O klockan 6 (a)
Så hade jag engelska, och jag somnade, iaf, nästan (a) , alla bara Anna, Anna ??! jag bara VAH!? XD
Sedan på svenskan.. så somnade jag typ.. (a)
Matten va det genomgång, och då kan man ju med sova :D
Sedan va det lunch, äcklig mat, jag satt och klagade på blåsor i munnen^^ xD
Sedan så va det samhällskunskap, och han berättade att vi skulle ha två prov framöver, yeeeh, och jag sov.. fast han kollade på mig skitlänge efteråt utan att jag märkte det, för jag .. sov^^ xD
sedan va det hål.. och jag och lias gick till språket.. en timma för tidigt, och vi bara vart är alla?!! XD haha, det va kul^^ ;D hahaha, sedan garvade vi skitlänge efter det.. Tills lisa somnade och jag satt och lyssnade på musik.. och somnade.. (vadåÅ?!! :O jag va trött!! XD) 
Sedan på tyskan va jag jätte upplivad, för då hade jag maria vid min sida, och Gunnar skrattade bara så fort han såg oss^^ xD haha"vi satt och sjöng och typ dansade åt eriks låtar.. vi är inte normala jag vet xD)
Sedan va dagen slut och jag typ.. somnade när jag kom hem xD och sedan kom tina och samantha och dom fick mig livad igen ;D hahaha, köttbullar (a) (ingen fattar jag vet, men själv sitter jag och asgarvar) och nu är jag pigg igen och sitter och skrattar åt roliga idol klipp, här kommer några :) <3 HAHA!<3

btw, som ni märker kan jag komma upp i skrattanfall, och dom slutar inte. Anna det är inte bra att dygna, (a)






HAHAH! Bagge är så härlig ;D han är cool ;D jag vill bli som han när jag blir stor^^ ;D <3

 
Inte för att jag gillar Johan?! :O men HON ÄR GALEN! XD  alla säger att jag är ett galet idolfan, jag är inte sån, jag lovar ;D<3




jag blir lite... avis XD , jag vill med träffa och krama om erik och rabih!<3 JAG ÄLSKAR ER<3333

'

LAJLA! HAHAHA!! jag hatar hennes skratt, ändå sitter jag och asgarvar^^ :D jaja^^ (a)

Puss och kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha hon har ett skitroligt skratt! xD

2010-01-13 @ 16:00:13
URL: http://linddaaa.blogg.se/
Postat av: Anna!!

HAHA! ja det har hon ;) xD

2010-01-13 @ 19:28:57
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0