Anna älskar erikrabiheddie<3

hejsan allt trevligt folk! :D Idag så va det skolan .. som vanligt. Men lite annorlunda än dom andra dagarna. För jag hade nämligen bara 2 lektioner! Så jag kunde gå upp sent idag.. sent och sent.. halv 10 iaf! :D Hahaha (Y) och så gick jag till bussen. Och den va "just in time" vilket inte är sååå vanligt^^ :P haha!
Och så va det inet alls många på den tidiga matten idag :O det va bara jag och lisa, david , mårten, bea, erika, erika och ida XD ahahaH! och det va lixom inte många :O alla tog den sena matten! xD men jag och lisa snackade igenom hela matten och jag kom på att min penna gillade att skjuta stift :O xD och sedan va det engelska och jag skrev en dikt till erik! jag hann inte klart, :P men jag kan skriva den här så långt jag kom! :D

"I mitt liv finns endast du, du och endast du, det fattar alla ju! Med din musik i mitt öra, det är den enda musiken jag vill höra. Jag mår dåligt om jag inte lyssnar på dig, du har påverkat mig. Jag saknar dig, man kan bara sakna ihjäl sig! Idol va inte mitt största intresse innan, då. Men nu vill jag inte låta dig gå. Erik Grönwall jag älskar dig, ibland blir jag avundsjuk på din tjej! (HAHA!!) (...)

kom inte längre :( för vi typ skulle arbeta med läxan. Och vi har den tills på måndag, så kanske är det bra om man gör den. Men han har med gett oss en svenska uppgift, vi ska prata i 5 minuter om ett ämne som vi får bestämma själv! Och jag har besluts ångest! :O tror jag ska prata om Taize! :D men vi får se! :D :) JAg gillar inte de (a') Iaf! :D

Sen när vi slutat, så pluggade jag tyska, inte det roligaste heller, gramantik (n) jag suger på det! xD (det kan bero på att jag inte gör läxan... hmm..) och sedan orkade jag inte mer. Plugg suger, så jag stack till samantha och vi sjöng singstar, mest the show must go on! ;D vi äger (y) asså vi ska nog skicka det till erik :O han lär garva, xD för vi håller inte tonen! xD haha<3  och så chattade och camade vi med david! :) och vi dansade och sjöng när han kollade, han garvade hela tiden! xD (jag tror han filmade :O xD) det va kul! Gillar dig samantha <3 :) 
Nu ska jag äta, men jag lägger ut två videos som betyder mycket för mig!
När erikgrönwall vinner idol!
När rabih och eddie sjunger i gbg, jag va inte där. Men lyssnade i borås, och jag saknar dom som as!<3



 

jag kommer ihåg känslan att veta att erik hade vunnit!! jag, tina och samantha hoppade och skrek och grät!! JAG ÄLSKADE DET!!! och det är gulligt att det låter som han gråter med!! erik, jag ville dit och krama om dig och skrika!!!<33 asså erik, du är bäst, det är väl självklart att du vann! erik <3333 hahah , men hans tjej gråter nästan mer än han gör ;) hihihi erik du är bäst , älskar dig<33





Rabiih och Eddiie i nordstan i gbg!! jag va inte där :( men jag ville verkligen det!! kollade när dom va i borås istället!! men jag vill se dom igen! <333 NI ÄR BÄST! älskar er!! <33

rabihjaber, du har förändrat mitt liv, till det positiva, snälla kom tillbaka till gbg, borås, snälla jag och alla andra saknar dig, och ta med dig eddie på köpet<3


hejdå! nu måste jag upp och äta. Ni som läser och kommenterar! tack!!



Bilden är ugly, men samantha, shit vad jag saknar det, asså, handbollskillarna i mitt hjärta <3

PUSS OCH KRAM!!<33

Kommentarer
Postat av: Maria!!

Hej bästaste Anna! Va fint du skriver om Erik :) Det är så gulligt hoppas han läser det :D



Hahaha! Det är bar att du pluggar massa tyska när du inte behöver (A) HAha :d Men det var ju bra ändå för nu slipper du sitta med ddet sen ;)



Dikten var ju fin :o Skriv klart :D:D OCh lägg ut :d

Puss och kram <333

2010-01-15 @ 10:01:01
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Anna!!

heej bästa maria! :D <3 tack :$ ehehe :D jag vet, xD jag är ute i tid hoost tack :P hee :D



puss och kram<33

2010-01-15 @ 15:47:45
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0