dagen efter lägret är alltid värst^^ :P

hejsan allt folket! :D:D idag har jag inte gjort så mycket :) jag sov vääldigt länge.. (a) hehe :) sedan kom tina och vi kollade på nyårsbilder! :) och efter ett tag Så stack vi och samantha till bio salongen i kinna för att kolla på alvin och gänget! XD hahaah vi skrattade när ingen annan gjorde det, och högt va det med^^ xD HAHAH det är typiskt mig :O xD efter det har jag inte gjort så mycket.. har mest saknat lägret.. och chattat med läger personer! :D jag saknar er alla <333 och eftersom jag knappast har varit inne på några bloggar, så va jag tvungen att skriva 100 meter långt inlägg på eriks blogg, och då hann han lägga in ett nytt, så får väl kommentera det med då XD och även rabihs blogg fick ett längre inlägg! och Asses! :D hihi, det är dom jag följer mest! även eddies är jag inne på ibland! :) men jaja, nu kommer ett filmklipp på alla idoler när dom sjunger we are the world, !" det va under mj temat, och det låter bäääst!!<333 erik , rabih , eddie<3333  ni äger skiten ur alla<3
Sedan kommer lite nyårsbilder som är snodda från Maria Sperlings facebook! :) <33 (jag fick ta dom xD) puss och kram, ni är bäääst!<3






så bäst är det<333



jag maria och helena leker! :D HAHA!<33



jag och Maria! :D<33



jag och maria, på middagen. Och Peter tog kortet! :D



raketerna va jätte bra i år! :D :D <33

hehe, nu måste jag logga ut för att pappa ska sova och datorn råkar stå i deras rum^^ :( jag vill ha en egen.. (a) men men! puss och kram på er!<3

// Anna!!<33

Kommentarer
Postat av: Mariiia ;D

Nu komenterar jag d¨¨ som du skrev å¨facebook att jag skulle ;) Jag va tvungen att gå upp tidigt å följa med till kyrkan :O Jag ville soova! Så va glad för din sovmorgon! ;) Haha! Jag sitter hos kära syster nu ;D Ska sova hos henne <3 Å klart du fick sno bilderna ;)) Du kommer ju ändå få alla! OM det funkar vill säga :P Åååå jag måååste prata med dig!! Face to face ;o Puss å Kram <333

2010-01-03 @ 22:17:27
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ååh, keeerligt :O ååh, hälsa henne :O :) hehehe, jag tog dom, tyckte dom va najsiga :$ vi är gulliga^^ okeej.. :S men vi får bestämma någon dag då! (: puss och kram!<33

2010-01-04 @ 14:33:31
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Narin ♥

Hur var filmen alltså Alvin och gänget ? :D Hoppas du fick en fin nyår :)

2010-01-04 @ 14:39:44
URL: http://iloveeddie.blogg.se/
Postat av: Maariia

Okeej hon hälsar tbx :)) Haha aah de e vi ;) Iaf du <3 Jao de fårvi göra!! När kan du typ? puss <33

2010-01-04 @ 16:38:44
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Narin: den va skitbra!! :) tack detsamma! :)

Maria: jag vet inte när jag kan, men vi fixar det! :) puss<33

2010-01-04 @ 17:04:15
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0