en lyckad dag!<3

hejsan allt gott folk! :D :)
Igår så va jag på en filmkväll med mina kompisar från bl.a. KU! där på filmkvällen va: Hanna, Daniel, Jessika, Sofia, Calle och jag då :), Philip, Kajsa, Anna, Oscar, Isabell och hennes två systrar som jag inte har en aning om vad dom heter xD jag hoppas inte att jag glömde någon :O iaf. vi kom till fh och knackade på hos owe.. och ingen öppnade, och då kommer daniel "plötsligt" på att oj, det är gudstjänst :O så vi fick vänta XD så vi gick till hemköp och köpte smått och gott och sedan fick vi sitta i kyrkan.. och nrä det va slut fick vi vänta ute skitlänge.. :O men tillslut kommer vi in :D och då röstade vi fram att vi skulle se batman begins, och den får lätt en 9! skitrolig och bra film, och jag ska bli som batman när jag blir stooor >-< hehe, sedan kom det skrääckisen, grr, jag spenderade mycket tid under filten med sofia ;) tihihi.. jag va inte rädd.. gillar bara färgen på filten! ;) xD tihihi^^ Sedan så va det slut, tyvärr och vi stack hem :) tack så jätte mycket. Ni är underbara<3

idag så har jag varit med samantha i stort sett hela dagen. Vi stack till Kinna för att köpa minneskort till min mobil.. :) såå nu har jag 8 gigg!! :D <33 så himla gött, kan ha en massa musik nu :D och ta en massa najsiga bilder! ;D yeeh!<33 som ni ser har jag ändrat om lite på min blogg.. men det blev inte som jag ville, så jag la av, xD jag är en sån person^^ xD hehe.. :) och sedan gick vi till donken.. jag vet att vi är där rätt mycket.. inte för att bli feeeta, xD och inte för att bli av med pengar.. utan för en anledning jag inte vet^^ :P och Eriks låt kom på radion som vanligt och vi skrek! XD haahah! och ställde oss upp och började dansa!! XD hahaah det va underbart kul.. alla stirrade :O<3 hehe, och efter det stack vi till sebbe och david, dom åkte pulka! ;D och så åkte dom, och det såg skitroligt ut.. men ajg ville inet åka.. för jag hatar att bli så blöt xD hahaha "förlåt, det va fjortisvarning" men backen va ju jätte brant! :O HAHA! men sebbe tog tag i mig och typ satte mig på pulkan och pötte på, efter typ 100 gångers motstånd, det va ju  kul! xD jag skrek HELA vägen!! XD och samantha och sebbe och david bara garvade ;) <3 och sen skulle vi få på samantha med.. och shiiit hon streta emot som bareden! xD hahah! det va såå kul att se hennes face när hopn åkte xD HAHA! och sen åkte vi en gång tillsammans jag och samantha, och hon hoppade av efter halva :O och så jag fortsätter ! xD HAHA! och så hör jag aah, POOOFF! och där ligger david! XD hahaha, shiiet vad jag garvade, :) vi har det alltid så kul! :)<3

jaja, hehe, som jag har sagt innan, så ska rabibi vara med i inget mindre än Let's dance!! :D och självklart är jag och alla andra rabihfans skitglada för hans skull! <3 :) hans partner heter Maria och dom är skitduktiga, såg ett klipp på tv4.se :) hehe :) (det är väl självklart att man kollar ?? :O xD) och jag ser verkligen fram emot att se han på tv-rutan igen! :) <33 synd att jag inte kan lägga in klippet på bloggen, eller jag vet inte hur man gör iaf..
:( men men, ni får ju se han på fredag! i morgon!! :D <33  ååh, vad jag kommer sitta fastklistrad framför tv:n! :O <3 det kommer nog alla<33 Rabih du är bäst! jag kommer rösta som en dåre och du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag saknar dig som tusan  :O<3 http://rabih.letsdance.tv4.se/ det är adressen till rabih och marias sida på let's dance. Jag hoppas att ni kollar och skriver en massa peppsaker, <3 Jag har med sett att maria har fått nackspärr, verkligen inget att oroa sig för, det kommer gå finfint ändå! och dom har fansen vid sin sida. PUSS TILL DOM! och speciellt till RABIHJABER!<3

och sedan måste jag säga, att ibland kan det ske grejer man inte vill med.. :O jo för nyss sa min kära pappa att inte sarah andersson med familj kommer för att sus måste jobba :O och vi som hade bestämt så mycket för LÖRDAG! när vi skulle åka och kolla på erik grönwall men, jag kanske går ändå, det måste jag göra, jag kommer att vara skitdepp annars, det va ju typ jätte länge sedan senast jag träffa han :O <3333 erik grönwall, I love u!<3 jag och maria ska troligen dit, om jag få skjuss! :O jag hoppas det, annars får jag verkligen typ ryck ;P HAHA, jag menar det :) , och jag har målat en teckning till han! underbart fin ;) hihi^^ nä skämta bara :) men han ska lätt få den! :)<33 Ska nog göra en till, som ska bli signerad! :) så kan jag ta med ena och ge den ena till han.. shiiet vad jag är smart^^ XD haha <3 jaja, men jag hoppas verkligen jag får komma dit.. för maria vill ju med dit.. xD och jag ahr ju frågat henne nu xD så jag blir väl tvungen! oj vilken osis!! xD näää jag blir skitlycklig
<333 och så får man se calle med :) tror jag ska köpa hans skiva.. han är faktiskt rätt okej. :) och om man får den signerad med :)) hehe ^^ :):) får se hur det blir med det :)) och nu fick jag reda på att sanna ska dit med en som heter johanna med :) ännu bättre! :) hehe! :)<333 JAG ÄLSKAR DIG ERIKGRÖNWALL!<33

NU har jag inte så mkt mer att skriva om, som ni märker, så på sista tiden har detta blivit mer en... idolblogg! jag hoppas att ni inte har ngt emot att jag skriver så mycket om mina idoler! men shiiet, jag gillar dom verkligen! <3
Nu ska jag nog kolla lite på film eller ngt, det kommer sluta med att jag sitter kvar här i slutändan.. men ändå! xD jag försöker med lägga in bilderna från mobilen.. det krånglar lite.. men vi ska allt få det att funka! så bilder kommer nog senare! PUSS OCH KRAM!<3


Så såg jag ut på julafton xD


Nyår! :D<33



ERIK OCH RABIH!! JAG ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET!! PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

längtar tills imorn 20.00 då man får se Rabih! ;)

2010-01-07 @ 20:53:45
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna!!

JA! lätt asså! :D

2010-01-07 @ 21:07:24
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Caroline

tack så mycket! :)

jag tycker den designen som du har nu är jättefin :D <3

värme är skönt..men här är det svinkallt just nu ja :(

2010-01-08 @ 01:01:35
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna!!

vsg :)

Tack så mkt :D <3

ja det är hur kallt som helst :O

2010-01-08 @ 15:20:37
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Caroline

visst var Rabih bra? :D

2010-01-08 @ 22:33:30
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Ja!! :D han va ju underbart bra!! :D<3

2010-01-09 @ 17:10:56
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0