rabih på let's dance och erik i göteborg! bättre finns inte!!<3

hejsan allt folk! :D förlåt för att ajg inte uppdaterade i går. Men jag hade fullt upp. Jag va med samantha, david och sebbe i stort sett hela dagen. :) Iaf, samantha! :D vi hade det superkul! vi äkte pulka ser ni ;) utan termobyxor ;) shiiiet så kallt va det, och vi skrek ihjäl oss, men så himla kul va det! bättre finns inte!<3
Och på kvällen sen, så kollade vi på let's dance tillsammans!!! RABIH VA MED!! och vi skrek och va galna så fort han visade sig i tv:n! ;D <3 och Hennes syster bara, mår ni bra?! xD Hahah!^^ <3 det va skiiiiiiiit najs!! :D <333  jag älskar dig rabih, du satte ett stort leende på mina läppar, alltid. Du är söt, du har rösten, du har charmen, du har allt man kan önska sig hjärtat <3 nu kommer ett klipp på rabih och maria när dom dansar på let's dance! underbart bra, värda mer än 12 poäng<3



Ni är underbart bra, och jag är förvånad att inte juryn gav mer poäng, fansen vid er sida <3


och nu kommer jag till IDAG! :D jag vaknade upp, jag va irriterad för mamma och pappa hade sagt att jag inte fick åka till gbg.. men tillslut gav sig mamma ;D och jag hämtade minas grejer, allt förutom skivorna :( jag glömde dom xD "smarta anna" <3  vi hämtade maria, för hon ville med! :D<3 och vi körde till gbg!! :D:D<33 jag älskade det! Det va underbart. Vi kom rätt lågnt bak :( men jag älskade det ändå!<3 först kommer en kille upp som pratade.. och han presenterade Calle Kristiansson först! :D Calle va underbart bra! :) han satt där med sin gitarr! :D och han körde på med en låt, kommer inte ihåg vilken^^ ;) och sedan körde han walking in memphis, den gör han underbart bra!! :D skit perfekt, gillar när han gör den faktiskt, :D <3 och sedan så pratade dom lite :) och sedan säger han "mannen" att nu är det vinnaren ERIK GRÖNWALLS TUR!! och alla jublar som bara den, iklusive jag! ;) <33 och sen började han prata med oss och jag typ ååh, jag blev kär xD<3 och sen sjunger han is it true, och jag typ dör, den låten gör han så bra!! som alla andra låtar då :)<3 och vi skrek och jag höll upp min skyllt ;) xD <33 det va ju underbart bra asså!<3 och sedan.. :) så tackar han publiken för att vi är sååå himla underbart bäst, men vet du erik , du är bättre än bäst, du är dunderbäääästivärlden<3och sedan.. så sjöng han higher!! och ALLA skrek jätte mycket och han lät publiken sjunga DET VA UNDERBART!! om jasg får reda på hur man lägger in egna klipp!! DÅ KOMMER JAG LÄTT ATT LÄGGA UT NÄR HAN SJUNGER!!<3och sedan när bästaerik hade sjungt klart.. då ställde jag och maria oss i signeringskön, eftersom jag va så dum att jag glömde skivorna hemma.. så fick jag köpa calles skiva, och jag ångrar det inte ;) han är asball ju ;D haha<3 och när vi väl va framme ;) så darrade jag som as^^ :) men jag kom fram till Calle först och samtalet va typ såhär:

Calle: Hej!
Anna: Heej! :D
Calle: Hur mår du? :)
Anna: jag mår finfint! :D
Calle: bra! *ger tillbakaa skivan*

Och sen kommer jag till ERIIIIIIIIIIIK!!<3 och han ler mot mig med sitt underbar leende när han ser mig <3

Erik: heej :D
Anna: heeej!! jag råkade glömma din skiva hemma, :(
Erik: nej, det va tråkigt :(
Anna: men jag har den signerad iaf! :D
Erik: vad bra!! *ler skitstort mot mig, med sitt GULLIGA leende <3*
Anna: jag har dom här.. :)
Erik: ska jag signera dom istället?! :D
Vakten: BARA SKIVOR!
Erik: men herre gud det gör ju inget om jag signerar en teckning? :)
Vakten: okej denna bara då! :)
Anna: taaack!!! du får dom andra!
Erik: menar du ALLVAR?! :D
Anna: Jaa!! :D<3
Erik hoppar upp!! och ger anna en kram!!
Anna pussar erik på kinden^^ :$
Erik: ååh, tack :) <3 fatta vad glad jag blir av sånt här?! :D
Anna: fatta vad jag är glad att vara HÄR!! xD <33
Erik: ååh, :)<3
Anna skuttar iväg till maria som väntar på henne och ger henne en bautakram!! asglad, och sjunger, jaghar pussat erik!!<3 xD <33

Hahaha, sedan dess har jag varit superglad hela dagen! Erik, du gjorde min dag idag! jasg kommer aldrig glömma den<3 Här kommer blider från idag! :D



Den här gav jag till Erik, det är med min dikt! :) som sagt han blev skitglad! :D hoppas att han har läst dikten!! :D<3



Detta är min skylt! :D den fick han med! Underbart, jag tänker fortfarande på hans varma och härliga och helt underbara kram, jag va i himmelriket i några sekunder!<3 och han fick en puss på köpet med ;)<333



Oj, den blev väldigt sudig :S men här är iaf teckningen som erik signerade<3 den ska samantha få, för hon fick inte träffa honom :( men jag har ju redan hans autograf så <3 älskar dig erik<33



När Calle uppträdde med Walking in memphis :)<3



Suddigt, men jag kunde inte vara still, för jag skakade ihjäl mig ;)´inte av köld, om vad, det kan ni lissta ut själva ;) xD  ERIK <333 här uppträder han med Is it true <33



Erik med HIGHER!<3 jag rös hela tiden, och skakade, som ni kanske ser^ ;)<3 erik du är bäst<3



Erik och Calle uppträder med låt ett! och så fort erik öppna munnen, rös jag!<3 Erik, din röst är magisk, du har en röst som ingen annan har,<3



Suuddig bild igen xD haha<3 men när dom sjunger andra låten! :) ni är bäst grabbar!!<33 Särskligt erik<33



Denna gjorde jag när jag satt i bilden hem :) vad tycker ni?? :D<3



Maria i bilden ;) hihihi^^ det va när vi åkte btw, :) men vi va skitlyckliga båda två! :D tack för allt underbart du gör maria! det betyder stört mycket!!<33 tack för en underbar dag! <3


NU måste jag sluta, :D men jaja! puss och kram från mig!!<33

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag saknar också Rabih :(

håller med dig, han är verkligen så underbar!

yesyes, visst var han duktig i lets dance igår?! <3

2010-01-09 @ 22:52:04
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: lisa

oh erik ;D sjukt bra !

2010-01-10 @ 03:42:03
URL: http://lisavesker.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Caroline: alla saknar rabih :(<3 han är dunderbar!<3 han va helt sjukt bäst asså! :D<3

Lisa: Erik är SJUKT BRA! :D<3

2010-01-10 @ 10:46:26
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Saknar honom verkligen sjukt mycket :( Menmen , man får se till att vara riktigt positiv . Fan vad gulliga saker du gav Erik , fett gulligt av dig alltså . Jag skulle bli riktigt glad om jag var Erik , fortsätt som du gör sötis :) .

Kram

Asse<3

2010-01-10 @ 19:24:49
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ja! :O <3 Vi får ha en alla träffar rabih kväll ;)<3 hihi^^ tack gumman <3 det du skriver om rabih är ju jätte sött! när jag träffar rabih ska jag ge han en massa saker!<3 tack detsamma!

kram Anna<3

2010-01-10 @ 19:37:16
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0