tillbaka, igen!

hej !

jag har varit hemma från lägret ett tag. men har inte haft tid att skriva på bloggen. Lägret va grymt roligt. Grymma människor. Grymma möten, grymma talare. ALLT va toppen. Tills lägret tog slut. Saknar det sjukt mycket. Ett helt halvår innan jag träffar alla människor igen. Jag saknar redan alla! Det skulle ni med göra om ni kände dessa underbara personer! Solstrålar hela högen. Aldrig att man inte hörde ett "Hej" eller nåt sånt. Man hälsade på alla och man lärde känna rätt många faktiskt! fast MEST kommer jag sakna grupp 11 såklart. De jag kom närmast, min kära grupp! Ida, Hanna, Simon, David, Gabbe, Samuel, Isac, jag och våran ledare Jonas! Den bästa och mest grymma ledaren! ;) och helt klart den bästa gruppen! Mne kommer med sakna Nåra från Felicias grupp, iaf hennes gruppledare och Rebecca som jag snacka med en hel del. Rebecca vad med oss jätte mycket! :) och hennes gruppledare snacka asmkt med oss x) men kommer som sagt sakna ALLA! sjukt mycket!! i måndags va jag på lotta på liseberg igen med Alina, och där träffa vi Hanna och Sandra! bilder kommer senare kanske. Har fått bilderna från Alina, men känns konstigt att lägga upp dom innan jag lägger upp dom andra från förra veckan .. Sandra har inte skickat dom än x) igår va jag och såg Eclipse med bror min! sjukt bra film! älskar den!! :))) <3
nu sitter jag i husvagnen och jag ska snart ta en bok och lägga mig ute och läsa i solstolen. Solen skiner, mamma och pappa ska åka in och handla och calle jobbar ;) GOTT! :)
på måndag åker jag till Dyrön och kommer va borta i 10 dagar .. sen den 15:e blir det Rix i gbg!! :')) kommer döö! sen den 19 börjar skolan igen.. :'(
aja. Vi hörs! puss och kram!! //Anna<3
Lotta Engberg<3

Kommentarer
Postat av: Li

sv: Nä jag tänkte på att vi alla tre var i mitten just då :), jag hade en gämte mig på andra sidan, & det hade du med, & så hade vi erik mellan oss. fint folk i mitten helt enkelt :'}

2010-07-28 @ 23:02:48
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0