lotta på liseberg, igen! :) <3

Hej alla! :) va på lotta på liseberg igen med Samantha och träffade Hanna där och 3 till som hette Sandra, Dessie och Alex! :)) sjukt trevligt! träffa oxå Jennifer Herlet och hennes kompis Sara, Mathilda och Khazeen och Jennifer Henriksson. Träffade aldrig Lisa :( <3 Sedan så träffa jag folk som jag prata med förra gången. en va sååå lik en som jobbar på macdonalds och va tvungen att säga det till han x) hhaah! och så snacka vi med vakterna :) sjukt sköna ! :D <3 jag kan inte berätta nu för måste typ lägga mig! ska upp tidigt imon typ för jag ska på läger. KOMMER INTE BLOGGA UNDER LÄGRET. SKRIVER SENARE NÄR JAG KOMMER HEM! :)
kortfattat för dagen. Vi satt och snacka och tog en massa kort och så och sprang in sen till scenen. Det va genrep och jag fick sjunga med en tjej från Timotej :) sen så kom måns fram och satte sig jämte samantha och jag, samantha och Hanna skrek jätte mycket och han skratta ;) haha! <3 eller asså.. inte överdrivet mycket! ;) sen så typ kolla lotta på oss hela tiden :') älskar henne! :D:D och hon kom fram och krama oss! (: och sen gick dom upp på scen och så gjorde samantha slängkyss till Måns och han gjorde pussar tillbaka :') hahah! och sen va det paus och vi va ute och gick! snacka med vakterna och alla andra :)) och sen va det direktsänding och vi va med ett par gånger :) sandra fick sjunga med Johanna denna gången ;) haha! :) <3 och Måns kom inte fram! ;) men han kolla på oss och llog hela tiden och jag höll upp våran lotta skyllt till lotta och vi stod upp och typ dansade ;) haha! och hon typ flina as mycket och skratta (man såg det) och vinka till oss och skratta ;) haahha! så söt! :') och så va det signering och vi snacka med alla utom Eric Gadd som aldrig kom te oss :( men måns!! och LOTTA!!! och timotej! :) ♥
så kul va det! kortfattat och bra ;) haah! måste sluta nu! ;P haah
vi ses när jag är hemma! STOR KRAM!
//Anna♥
GAMMAL BILD PÅ MIG OCH LOTTA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0