snart dyrön igen!

hej alla fina och mysiga och härliga läsare :)) Nu sitter jag hemma igen och kollar på reprisen på Allsång på Skansen.. Gud vad det är mycket sämre än Lotta på Liseberg!!
1. Artisterna är Superdåliga mot dom som kommer till lotta.
2. Anders är mycket sämre allsångsledare än Lotta.
3. Det är inte lika bra tryck på ett sätt som det är på lotta. Man kommer mycket längre ifrån scenen och folket ser inte ut och ha lika kul på Skansen.
Det är i alla fall min åsikt! Ni får tycka hur ni vill ;) <3
På måndag åker jag på läger igen! Till Dyrön! jag älskar dyrön! det är verkligen underbart där! Bergen, haven, gemenskapen, ALLT. :) här kommer en liten avslutning med bild! ;)
dyröleden! <3
många pussar och kramar!
//eran egna

Kommentarer
Postat av: HANNA MARIE NYBERG! ♥

sv: haha tack gummsilummsan,i miss you!<3

hahaha shit allsång på fucking skansen suger rövballe. jag svär, får panik om jag RÅKAR kolla på de, typ om jag sitter o bläddrar i kanalerna o råkar komma dit jag skriker o får panik o slänger nästan tvn i golvet för töntanders ska inte får en extra tittare?! hallå eller. jag går aldrig aldrig aldrig över till anders sida, skulle aldrig överge lotta så herreguuuud?!!!!

när jag va hos min mormor o morfar o kolla på tv så satte dom på 1an o då vare de o jag fick panik o ba sprang ut o skrek o hoppa o skrek o ba uuuuusch jag dööööör

AHHAHAHAHAH

:D:D:D

2010-08-01 @ 15:54:11
URL: http://hannanybergs.blogg.se/
Postat av: isabelle

svar: tack desamma:D!

2010-08-01 @ 16:24:31
URL: http://iloverebound.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig. Allsång på Skansen har blivit jätte dåligt. Jag tittar bara på Lotta nu. :P

2010-08-02 @ 09:31:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0