känslor..

hej,
jag kan inte sova
idag kollade jag på dom fina till balen.
bilder kommer sen :)
hela mitt liv känns skit just nu!
men jag vill tacka dom som stöttar mig genom allt.
jag vet inte vad jag skulle gjort utan er<3
jag vet att jag inte känner dig så mycket, och det är konstigt att jag känner så här, men du känns verkligen som en sann kompis, en jag kan lita på, när jag mår som sämst stöttar du mig. Vi klickade direkt, gillar samma slags artister och samma slags filmer, killar. ALLT. Alina Nord Nilsson, du betyder grymt mycket ska du veta. Tack för att du finns i mitt liv. Tack för att du tog kontakt med mig. Du betyder mycket för mig ! jag saknar dig och vi måste träffas snart igen! 16 maj, jag glömmer aldrig. Du fattar inte hur mycket du betyder för mig egentligen! men du betyder grymt mycket. Tack för att du finns Alina <3



jag saknar tiden då det va vi tre,
vi gjorde allt tillsammans
vi kunde va utan att det blev något tjaffs
nu vet jag inte vad som har hänt
vi har helt enkelt glidit ifrån varandra.
Men ni ska veta att vad som än händer
så älskar jag er över hela mitt hjärta.
ni kommer alltid ha en speciell plats.

jag vet inte vad som hände.
men jag hoppas att vi kommer finna varandra igen!
för jag saknar er så mycket!
<3


varför förstår ingen att ni betyder så mycket för mig , Erik, Rabih och Eddie. Varför kan ingen fatta att ni har en stor plats i mitt liv. Varför kollar folk snett på mig för att jag älskar er så mycket.
varför förstår ingen att jag kan lita på er upp till 110%! att ni betyder så mycket.

jag älskar er, kommer alltid att göra. Ni hjälper mig genom alla jobbiga stunder. tack som f*n att ni finns i mitt liv. <3


förlåt.. men det blev ett väldigt känsligt inlägg.. men jag mår inte bra just nu. och jag mår bättre att skiva av mig.
tack om ni läste. <3
mitt liv, min själ.. mitt allt <3



Kommentarer
Postat av: Alina

Anna!♥

Vi har inte känt varann så jätte länge men du betyder otroligt mkt för mej med!! du är den enda som förstår min kärlek te Erik!! ♥

jag kmr alltid att finnas och stötta dej i ALLT!! ♥ precis som jag finns för Erik i ALLT! ♥

Tack för att du finns! ♥ Du betyder 768291638712 såå mkt för mej!!!<3<3<3♥

2010-06-04 @ 08:02:21
Postat av: Victoria

SÖTNOS!

Finns om du vill prata om något =/ <3

Känner igen det du skrev om killarna, ingen fattar hur mkt dom egentligen betyder....

Hoppas det blir bättre snart!

2010-06-04 @ 22:07:55
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv; Haha, Christian är ju go han.. ;) Blev han arg eller? :o

Stackars honom, han har inget liv utan oss. xD

Jag har ingen aning.. Har skitmånga favoriter men Take Me On, Somewhere Between A Rock And A Hard Place, Uphill Climb, Stay, When You Fall, Breathe In Breathe Out eller Walls Are Coming Down.. :P Haha, har många favoriter! Förstår int hur man ska kunna välja ut EN!? :O

Vilken tycker du? :P

Och du, du är också en skitfin blogg! :D

2010-06-05 @ 13:20:56
URL: http://hannabja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv; Asså han är ju skitsnäll! Och rolig! Haha :P

Jag vågade aldrig ringa fler gånger.. förutom sista dagen då men det va egentligen Victoria som skulle rösta men när han svarade så sa hon inget så jag la en röst åt henne och han skrattade bara då.. ;)

Men det är tråkigt att int rösta nu.. :8 dt va alltid lika kul att ringa varje dag för o höra vad han skulle säga..:P Haha

2010-06-05 @ 16:09:14
URL: http://hannabja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0