Ödeby nästa!

jag ska till farmor och farfar nu! långt men men!
förlåt för att jag bloggar så dåligt (a)
1 vecka kvar!
kommer inte bara se Erik utan med Robin Bengtsson
(sanna, Sandra och Matilda, döda mig inte, men han är bra :D)
jaja. Det kommer bli najs! :)
jag vill inte gå in på detaljer men jag måste bara säga
TACK RABIH ♥
hejsvejs! :*<3
Ödeby förra sommaren. På kvällen btw. Påväg från Emma och Lisa ♥


aaw, fina Tigger/Prisse ! ♥


erik och jag i en svartvit exemplar. Me like ! miss U Grööniiiiz ♥♥♥


aw och rabih sötnosen har klippt sig. RIKTIGT najs faktiskt! <33
Miss U Rabihbi<3


OMG! Eddie är sååå grymt snygg ! särskilt på denna! shit jag dör (a)
Jag saknar dig Eddieman! <3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Men som sagt, jag tror att han fortfarande lever och att hans familj och släkt vet om det här fejk döden. Jag har bloggpaus nu framtill 29 augusti så efter det kommer jag gå in i djupare delar om hur jag tror Michael lever. Just nu kan du gå in i min blogg och se mina två bild bevis på att Dave Dave är Michael Jackson och sedan kan du se också inslaget jag var med i aftonbladet. Har dessutom blivit intervjuad av P4 och Rix Megapol om det här och alla de tror så som jag att MJ is ALIVE!



En annan sak, många säger att Dave Dave har kanske gjort några operationer till och kanske därför ser annorlunda. Men läs på min blogg för jag har skrivit en förklaring till det också.



Aja, trevlig sommar och vi ses slutet av augusti månaden :)

2010-06-28 @ 20:39:41
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0