skåne!

hejsan alla söta läsare! Förlåt för dålig uppdatering! men i helgen har jag varit nere i Skåne faktiskt! :)
Har varit hos Per, Sus, Marcus och Sarah (Romme) med familjen och Gunnar! jätte trevligt!
Eftersom både jag och Sarah har kommit på att vi gillar Erik Grönwall så snackade vi om han i stort sett hela tiden! men man blir ju glad av det! och även Rabih Jaber kom på tal med, eftersom båda gillar han med! Men Sarah är ett större fan av Erik! (: vi försökte lära Romeo säga Erik Grönwall (VOFF VOFF) xD HAHA! På lördag kväll bowlade vi med familjerna! haha! det va jätte kul! Sarah bara jag är team Grönwall och jag bara aha då är jag team Jaber då! :D haha! så spelade vi med Mamma, hon hette maria, men vi kallar henne team W.Ericsson. XD eftersom hon heter det ;) så det va team Grönwall, team Jaber och team W.Ericsson ;) mamma hade en riktigt bra dag och spelade jätte bra och vann över mig och Sarah. Men jag gav inte upp.. säger vi ;) jag typ la mig ner vid banan XD Men jag förlorade! :O kom sist utav alla! HAHA! men jag är bäst (L) Sarah hade sånna hjälpgrejer i sidan.. och hon körde flipper, dvs, klotet studsade från sida till sida ;) jag gjorde strike *stolt* haha! jag skulle vunnit över Sarah om hon inte hade hjälpbowling ffs ;) xD

1. Mamma (team W.Ericsson)
2. Sarah (team Grönwall)
3. Jag (team Jaber)

jag kom sist ! MEN JAG ÄGER ER ALLA ÄNDÅ! :D

nu ska jag skriva svenska recensioner på dessa!










hmm.. jag känner inte att denna bilden stämmer riktigt med hur jag brukar se dessa 2 underbara människor, borde inte rabih och erik byta fejs tror ni? ;)

HAHAH! underbara människor <3


stort tack för att ni läser min blogg!<3
puss och kram
//Anna<3

Kommentarer
Postat av: Lara

HAHAAHAAHAAHA BÄSTA BILDEN HAHAHAH

2010-03-08 @ 16:58:20
Postat av: Johanna

Sv: Mm :)

2010-03-08 @ 17:13:49
URL: http://yohhannas.blogg.se/
Postat av: Kate

Åh tack! Det värmer :D

2010-03-08 @ 17:19:30
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Nohad

älskar din blogg sötnos! <3

2010-03-11 @ 15:24:49
URL: http://nnohaaadsalame.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha okej då, du slipper välja mellan dem :D

2010-03-13 @ 00:39:54
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0