tack! ♥

hejsan svejsan!
tack för era kommentarer!
och tack till er som stödjer mig nu genom allt som händer! <3

igår och idag va verkligen betydelsefulla  dagar för mig..!

i fredags va jag som vanligt på KU! men vi va i Örby!
och jag va lite depp, för jag visste att inte maria skulle kunna gå!
men så när samsam kom till mig så fick jag ett sms!
"är det denna veckan du ska till Örby KU?"
jag svarade med.. ja!
och då kom det!
" jag kommer åka dit!"
JAG BLEV SÅ GLAD! <333
vi åkte och hämta maria i skene för hon hade ätit pizza!
så stack vi till Örby/skene ku! och hade det jätte mysigt och trevligt med bland annat samantha, Felicia, alex och jonathan. Under fritiden låg vi och myste och jag somna på alex mage o-O hhaha! det va mysigt! (a') vi lyssnade på rabih, erik, eddie, ne yo! MÅNGA ♥
sen senare åkte vi hem och maria sov över hos mig ♥ vi låg och prata till klockan 4 och sen somna vi båda två ♥

sen idag så gick vi upp tidigt för att gå på påskvandringen! ;) samantha kom och vi åkte och där utanför stod alex och felicia! :) vi gick vandringen och det va väldigt najjs! ♥ jag trodde jag skulle dö när owe kom ut helt blodig :O USH! XD hahah! iaf, efter det gick vi runt lite i Kinna och gick till hemköp och köte tuggummi.. (a') och sen så stack vi till donken ♥ och åt glass och typ sånt :D Sen gick vi hemmåt och stanna vid stommenskolan och då kommer Tina, Sebbe och Daniel! och vi pratade jätte mycket och hade det jätte trevligt, vi gunga på stora gungan och vi höll på att trilla av! och det va en STOR vattenpöl under.. :P hahaha!
sen gick vi hem och sen körde vi hem Maria! ♥ saknar dig redan maria ♥ du betyder mycket! hoppas du kan komma på lördag! du får sova här (a') ♥♥♥
Nu sitter jag och lyssnar på vuxentjat som mamma, pappa, lars och marina håller på med XD

nu ska jag sitta och hoppas på svar från habibi ♥
han har svarat alla.. typ utan mig :( ♥
får hoppas han svarar snart! ♥



Alex Samantha Felicia Maria jag ♥
så söta vi är ! (: ♥


dom är söta!


puss på er! tack för att ni läser min blogg ♥

Kommentarer
Postat av: .

fin blogg! (a')

2010-03-21 @ 13:45:29
Postat av: sibel

Vad söta alla tre.. Särskilt Eddie.. ERIK SÅ söööt!

Rabih också :)

2010-03-21 @ 15:38:21
Postat av: Armina

älskar din blogg:)<33

skit fin:o<3

2010-03-21 @ 21:14:43
Postat av: Majsan

Eddieeeee<3

2010-03-21 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0