gipsad!!!

hej förlåt för dålig uppdatering! men jag har fullt upp , tyvärr :/
men idag i skolan så gjorde vi sånna här masker (bilden) jag tyckte det kittlades så jag låg och flabba hela tiden! XD

1. Dom la på vaccelin på där jag skulle ha det, och på ögonbrynen, annars skulle jag nopprat dom, fast jag inte ville xD
2. dom klippte till bitar av gips
3. Fyllde en skål med ISKALLT vatten!
4. dom gömde mig i tyg så jag inte skulle få på alla möjliga ställen!
5. Dom lät mig ligga på bordet, och det kändes som om jag skulle oppereras eller ngt ;) xD
6. Dom la på plast på ögonen så jag kunde kolla och inte skulle stelna där xD
7. Dom började lägga en massa gips i ansiktet på mig, och jag flabba xD
8. efter ett tag när dom har lagt många bitar fick jag ligga still i två minuter medans alla sa att jag va JÄTTE snygg! xD  (jag tog kort xD )
9. Dom hänta hårtorken och torkade resten med den :O
10. jag fick göra fula grimarser för att jag skulle få bort den! xD
11. Jag va snygg utan gips med, men tog itne kort på det, men jag hade gips i Örat, i pannan och runt i stort sett hela ansiktet.. och i HÅRET! xD

Det va jätte kul! xD eller jag hade kul iaf ;) :)
testa, det är najs! :D



visst är jag snygg?! :D <3

nu ska jag äta ! :)
mums! xD


just det, jag glömde säga, vi på fisheman's friends ska sjunga på NORSKA , och jag tycker det låter roligt :O HHAHA! så jag skrattar hela tiden! särskilt åt denna meningen:
"Denne Flikken är en hore, vi se kroppen hennes, se henne blö! "

hahah!" asså jag tycker det låter så najs ;)

och typ.

"handen vred sig runt nageln"

HAHAAHAH! det lät ju normalt! nej jag mobbar itne norska, jag vill bara ha tillbaka lisa :D<3





hahaha! vi ska sjunga i högt F! hör ni på slutet? hahah! <3 lycka till ;)<3



dålig bild, men typ i förrgår hade jag på mig detta!



typ.. förförrgår! XD



tack för att ni läser min blogg! och som alltid avslutar jag med bilder.. på mina älsklingar (L)



erik grönwall<3 vid piano ( keeboard!) ÄLSKA <3333



omg, min habibi<3333 min man! säg inget annat ;) <33



Kommentarer
Postat av: Majsan

Du glömde bild på EDDIE!!!<3 :)

Annars gillar jag din blogg ;)

Kram

2010-03-16 @ 21:55:59
Postat av: Paoo

naaw, haha, det va kul att se dig gipsad ;) haha! jag hade kul iaf ! ;)

2010-03-18 @ 16:17:40
Postat av: AnnsansTintin<3

Du är lika vacker som vanligt! ;)<3

2010-03-28 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0