femtiofyra! ;) ♥

HAHAHAA kolla på detta klippet! det roligaste som finns!! HAHAHA! sorry men jag känner ju dessa grabbs och jag kan inte sluta skratta ngn gång x) lixom kolla vad dom har på sig!
först när man såg Jacob ( blått ) så typ började man verkligen gapskratta för att han såg så rolig ut, XD och sen när man ser Oscar (rött) så blir det mer meen lägg av! HAHAAH! seriöst. man såg verkligen HELA paketet så det va typ.. "vad är detta?? xD " och sen när david kom så typ man bara hur har dom gjort dessa ?? XD HHahahah! det va så kul! :D :D
HAHAHA! jaa.. såna här umgås jag med ;)
och det roliga är att i slutet hör man mig jubla ;) hahah! ♥ wiii ! ♥
nu är det 2 dagar tills jag träffar erik!! ♥
nu spelas.. crash and burn och jag typ ler för mig själv :D ♥

Kommentarer
Postat av: fridaa (:♥

hahahahah så äckligt egentligen XD

2010-05-14 @ 16:54:25
Postat av: Asse

Hahahaha fett skön video!

Jag hoppas att du får det riktigt trevligt med Erik! Din blogg är härlig:)

2010-05-15 @ 11:46:38
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Okej, men du skulle ändå inte gått vidare bland dom 4, så det spelar ingen roll.

2010-05-15 @ 22:14:03
URL: http://yohhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0