sjuk.. :/

jag är sjuk och det suger JÄTTE MYCKET!
har jätte ont i magen.

"Jag tror du har fått träningsverk i magen av allt skrikande"
HAHAHAAHAHA!
ja kanske de :O
men jag har feber med :(

och jag missade uppspelningen idag
och jag har prov i morgon och jag har inte pluggat >-<
ja,
det kommer nog gå jätte bra (y)
om jag kommer dit i morgon >-<


jag saknar min erik :'( ♥

Borås: 1 juli      JAG MÅSTE DIT! ♥
Kungsbacka: 10 juni      CALLE, VARFÖR TAR DU STUDENTEN DÅ?!
alingsås: 17 juni: KANSKE kan ta mig dit.. ♥

OCH KANSKE BÅDE HAN OCH REBOUND KOMMER TILL RIX FM FESTIVALEN I GÖTEBORG. FÅR HOPPAS!!

rebound:

Göteborg: 29 maj.    JAG FÅR INTE :'(
Göteborg: 14 augusti.     får hoppas ♥
Göteborg: 15 augusti.      rix fm festival ! JAG MÅSTE DIT!! ♥
Göteborg: 27 augusti.      kanske jag får...

rebound har bara spelningar på såna konstiga ställen så mina föräldrar vill inte att jag ska dit.
Men jag ska till Rix fm! och jag får hoppas att erik med kommer då! ♥


jaja..

älskar era kommentarer! ♥


bilden tog jag innan jag gick till samantha, hade inte klottrat eriks namn än då ;) ♥



Kommentarer
Postat av: fridaa (:♥

naaw, hoppas du får träffa dom snart ♥

2010-05-18 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0