2009 är snart över!

Tjo allt folk! :D Idag är det måndag, sista veckan i skolan för min del, sista veckan i skolan år 2009! shiiet asså! :O Jag har gått en hel termin i es1! det känns som jag precis har börjat, men jag har kommit fram till några grejer med tiden, jag älskar verkligen att gå i en stor, stökig och helt randome klass! :) Jag trivs för första gången jätte mycket i klassen! :D Jag har underbara vänner som verkligen bryr sig om mig, jag gillar estet, Piano är ett vackert instrument, och jag har lärt mig hur lätt det egentligen är att spela efter noter, jag har lärt mig att alltid se det positiva genom det negativa, jag har lärt mig att vänner är det mest underbara man kan ha och hur mkt det underlättar att verkligen va kompis med sina klasskompisar! Jag har kommit fram till att jag verkligen har börjat våga vara mitt rätta jag i skolan, det är ett stort framsteg när det gäller mig! Jag har lärt mig att jag kan lita på många fler personer än innan! NU känner jag bla: Stina, Lisa, MARIA och Samantha, och jag litar verkligen på dom. Jag har lärt mig att utseendet är inte alltid det viktigaste, jag behöver inte längre ha en stor mask av smink för att se okej ut, jag gör det tillräckligt utan smink! Jag har lärt mig mycket, skulle kunna skriva jätte länge men orkar inte, men den största saken är , jag har lärt mig, att 2009 är mitt räddande år! <3

Sammanfattningen! :D

Januari: Jag börjar året med att vara på ett läger i kungälv med en massa trevligt folk! Det gillar vi, Sedan flöt det bara på, jag kommer inte ihåg så mycket, bara att jag kom tillbaka och va med den mest underbaraste personen i Unerversum, Tina Leka! :D<3 Januari va en lycko månad för mig för att jag kände henne, helt otroligt vad en kompis kan göra mycket <3 det flöt på, i skolan hemma, på KU , allt va perfekt! :)
Min syster Larza fyllde 20, mycket fint sjöng vi allihopa! :D <333

Februari: Vi åker på en skidsemester i Björnrike, fint ställe det där :) alltid! :D och sedan fyller bästaste Tina år, kommer ihåg att jag trillade ner för trappan när jag pratade med henne för att jag fick en skrattanfall! :D Tihihi! jag kommer inte ihåg så mkt från februari heller, men det va en mysig månad med mycket gott skratt!<3

Mars: Min kära bror fyllde 18 men vägrade att ha ett kalas, typiskt han. Men men, fyllde år gjorde med Ingrid och Christina och med min kära pappa, det blev mycket att hålla koll på ! :) men så är det ! :) Skolan flyter på, vi gör mycket roliga grejer med esteten som förgyller allt! :D:D man börjar känna att det verkligen inte är långt till vi ska ha nationella proven, man kände sig väldigt nervös! Men jag kommer inte ihåg så mkt som sagt!

April: Denna månaden kommer jag ihåg, jo gissa varför, joo! Samantha flyttade hit!! Jo ni, det betydde mycket i våra liv! :D iallafall mitt, jag kommer ihåg ögonblicket, hon va uppe och körde "dunken" med Ida och Jennie och några till. :) och så kommer jag och tina och hennes kusin och är med, och så börjar vi prata och det blir ett allmänt socialt ämne, jo killar, det bara råkade vara så att samanthas killkompis Matthias gillade tina :) och det blev dramatiskt när vi helt plötligt började va med dom hela tiden. Vilket jag kommer ihåg mycket! jag började vara med Samantha i skolan med och det blev finfint! :D tihih^^ och helt plötsligt vet halva hennes klass vem jag är och jag vet vilka dom är-^^ mysigt^^ (a) sedan hände de såklart hjätte mycket mer, :D men inget jag kommer ihåg ! :)

Maj: Hipp hipp hurra, för denna månaden fyllde samantha år! :D tonåring, helt otroligt, (jag har dock varit det ett tag xD )  jag och tina va med henne och grattade henne och hade det trevligt! :D sedan är det samanthas och daniels stora månad, jo dom blir tillsammans, söta små rackare, allt händer samantha denns månaden ;) hehe! :D och det hände väldigt mycket mystiska grejer, :) tihhihihi^^

Juni: Skolan slutar, jag slutar 9an, sjukt skönt! Trodde verkligen inte att jag skulle sakna stället ett dugg, men visst, så va det verligen, samantha snackar om stället och jag längtar tillbaka lite, men sånt är livet serru :) Sen va det mingla med tina och samantha och daniel och joel! vi kollade på robin och vi va lite galna, jag  :D haahah :D Sedan så sticker jag och KU till Taize, det är minne för livet, verkligen! :D helt otroligt kul va det! ;D tihihi^^ man kan säga att jag lär inte glömma tiden där! helt otroligt vad underbart det va att vara där! :D man kunde slappa avoch vara sig själv! :D tihihi^^ :D:D och sedan träffade man helt underbart folk! :D dom från askersund och nere från skåne! helt otroligt! :D jag ryster bara när jag tänker på det! :D helt underbart mycket mer hände, jag åkte på semester med familjen och det hände underliga saker :O :O :O jaja :)

Juli: Nu byggs minnet upp :D jag va fortfandande på trevlig semester! :D tihih^^ :) och jag va på liseberg och allt! :D och sedan va jag och samamtha på donken i stort sett hela tiden, inte för att äta, untan för att kolla in DONKEN KILLEN! :D haha! sjukt vad jag gjorde bort mig den dagen! :O helt otroligt :O hahaha! :D men roligare har jag nog inte haft, eller jo det är klart, men ajg har inte gjort bört mig så mycket på en dag! :) Jag pinas varje dag jag ser honom i skolan, och det är varje dag typ :P och vi tog snygga kort :)  helt otroligt! :D sedan va jag uppe i örebro och träffade askersundarna och emma och lisa! :D kul kul! och ajg kommer på denna: "ta min hand, jag ska visa dig vägen till evig vänskap" :D jag och Tina kollar på Harry Potter! :D:D:D tihihiihihi! :D :D åh vad bra <3

Augusti: Jag åker till DYRÖN! finaste stället som fiinns! :D och minnen för livet har jag verkligen där. ! Nya kompisar och ett helt perfekt tillfälle att bara vara sig själv ohv vara helt underbart glad! :D :D helt otroligt vad kul man får ha där! :D Bergsklättring gjordes, i bara bikini och handuk med jessika och larza! helt underbart härligt och roligt! :D Hehe, när jag kommer hem får jag ett myskosamtal från rektorn :O ingen teater :O :O näääj tänkte jag, men jag trivs i musik  :) jag tog livmoderhalscancer spruta, så nu kan jag inte få den ;) xD jag börjar skolan , scarry ! :O men jag kände dirr att klassen skulle bli perfa! :D och vad är det jag har sagt, det blev den! :D jag börjar på Fishe och har det helt underbart som sagt :O ! :D lär känna maria <3<3  och Sebbe lärde jag känna med :))

September: skolan flyter på, helt otroligt vad man kan trivas i en klass! :D outstanding ;) xD jag börjar få känslor för Andreas igen, som jag inte hade haft på typ 2 månader iaf,  ( inget nu ! xD)  vi hade värsta grälet med typ nåfra, dom va störda och jag gillar dom fortfande inte :O jag började tycka att en i fishe såg otroligt bra ut ;) men jag nämner inga namn :) men han va snygg^^ men jag gillar honom inte, längre :) konfirmandernas big day är det med, :D den stor akonfirmationen :P najs (oj det ploppar in ett sms att bilderna har kommit ^^)  Origenteringen ägde rum och jag sög ut på den och fick IG med Sandra! :) Fishe lägret ägde rum och det va helt jätte najs juh! :D tihihi^^ lärde känna jätte mycket najsiga personer! :D jag lärde känna han<3 som jag tycärr råkar vara lite förtjust i fortfarande^^ xD tihihihi^^Sanna fyller år!! <3 Skolkorten ägde rum och vi blev såklart snyggast!! :D  och sedan fyller melina år! :D lihihi^^

Oktober: JAG fyller år! JAG blir en stooor flicka! :D:D och mamma, men hon är redan stor^^ ;) nä. tihihi^^ Skolan är helt okej som vanligt! man känner klaseen bättre! :) hade en trevlig kväll hemma hos Nyhage med en massa fishefolk!  och jag gör bort mig totalt^^ :D:D jag förbättrar esteternas rykte xD jag skaffar blogg, inte denna, utan en annan :P får reda på att min gamla dans lärare Hanna Magusson dansar på Idol! :D jag lär känna Stina och Lisa bättre! :D<3 Ungdomsdagen i fristsla och jennifer och marai lär känna varandra :D JAG ÖVNINGSKÖR för första gången! :D jag glömde mina nycklar och va utelåst i typ ja... 3 timmar :) KU lägret äger rum och jag har superduper kul!! :D:D:D:D:D   sedan träffar jag askersundarna igen :D

November: Skolfottorna kommer! Gott, jag blev skitsnygg (naaaaaat)  VI hade es spelning i skolan och det lät perfa :D Och jag stina, lisa och ludde hade mj kväll och det va jätte mys, jätte mycket bra va det :O  och sedan åker jag på konf läger! fedt najs va det! :D jag kunde inte prata :O   och jag stina och lisa skämmer ut oss totalt i skolan på 3 helt olika sätt :O jag träffas Sara <3 jasg bärjar att läsa twilight och blir FAST!! jag skaffar DENNA BLOGGEN!!! :D:D Jossan fyller <3 Jagblir förälskad i Erik Grönwall ;) får svimatack på dansen :Odet händer lite sorgliga grejer :( jag fick åka in till läkaren för att jag fick svimatacker! :O och jag hade lågt blodtryck "/

December: Jag tar svininfulensan och jag mår dåligt :(   men jag mådde bättre ganska snabbt! :P Jesus veckan är igång och superduperbra blev de, fikat va gott :D Min Hanna fyller 3 år!! :D:D:D:D<3333 ERIK GÅR TILL FIIINAL OCH JAG DÖÖÖR! :D<3   jag har värsta bråket med min bästa kompis :( :) men det är bra nu!! :D:D <33 enligt konsliga grejer så kommenterar erik grönwall DENNA bloggen :O    och dagen efter träffar jag robin bengtsson på bussen, jätte bra jobbat anna (y)  jag har uppspel på piano och det går super! :D  ERIK VINNER IDOL 2009!! :D:D:D yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees<3     jag och tina och samantha kollar på det och det va typ bara bäst och vi typ bara va jätte flummiga! :D erik<3 och sedan så va det lördags och då va jag med samantha och vi som inte ett endaste dugg på hela natten till söndagen! :D hahaha fedt kul hade vi! :D:D:D  NU är det snart jul och sedan nyår, och då kommer det nya året! :D


PUSS OCH KRAM!" :D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0