älskar er<3

hejsan allt folk! :) förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Jag är ledsen för det :) men sånt är livet. Jag sitter fortfarnade fast i Örebro. och jag kommer inte längre bort än till glanshammar, och vet ni.. jag har täckning där :D HAHA! jag har absolut ingen aning om vad jag ska blogga om idag. Men jag kan berätta att jag är stolt över rabih och asse som inte har tagit åt sig av de taskiga kommentarerna! för dom är inte värda ett skit, det är de najsiga kommentarerna som man ska beundra lika mycket som de beöndrar de som har skrivit dom! :D haha!! :)

jag vill skriva om mina idoler, det kan jag göra. ;)

Erik Grönwall: du fyller hela mig med glädje, jag lyssnar på dig dagligen, för om jag inte gör det så mår jag skit :O jag är beroende av din musik. Du sjunger verkligen som en gud och din röst är helt omotståndlig, man hoppar av glädje när ngn av dina låtar kommer. Jag blir så glad. Jag längtar efter dig! ärligt jag gör det. Jag vill träffa dig igen. Känna din varma och härliga kram.. och känna värmen, jag ville inte släppa dig.. men jag visste att jag va tvungen att skäppa taget. Jag studsade hela vägen hem från göteborg.. haha :) såå härligt va det. Sån härlig känsla! jag gillade det, :) Jag älskar särskigt är du sjunger Heaven och over you, men det är verkligen inte dom enda<3 Erik jag kan skriva jätte mycket, men jag hinner inte nu. Men du betyder så mkt för mig i min musikvärld, och jag vill att du ska veta det. Hoppas du läser, :) puss och kram. Jag älskar dig erikgrönwall<3

Rabih Jaber: Jag är verkligen helt förälskad i ditt leende, det finns ingen som ler och är så himla söt som du!! Och din röst gör så att man smälter, så fort din låt "you are not alone" kommer så ler jag mitt största leende som finns, jag spelar om det om och om igen. Jag vill bara höra mer, snälla släpp ut en skiva, jag kommer köpa den. Jag lovar! Jag saknar dig i Borås, du måste komma hit igen. Jag skår vad om att du vill komma med, snälla ;) jag vet att du har fullt upp nu när du har let's dance nu med! och jag förstår dig verkligen. Rabihjaber, du är min hjäälte! :D<3  jag kommer rösta bort mina pengar på dig! snälla kom, jag vill bara ge dig en stor fet kram och säga hur mycket jag älskar dig, för det gör jag verkligen. Jag blir sååå glad av dig! <333 snälla kom tillbaka. Du kanske har ett minne av mig, joo, du tog kort. Jag vet det.. för jag såg det. :) jag hade en blå svea mössa på mig.. :) jag och mina kompisar va nog galnast i hela publiken.. och jag blev så glad när du tog min hand när du sjöng, "you are not alone" det värmde verkligen. rabih jaber, jag älskar dig. kom tillbaka. Puss och kram. Rabih Jaber<3

Eddie Razaz: Asså, du är helt underbar. När man hör dig så blir man ett helt enda stor leende jag kan inte inse att jag verkligen har träffat dig på riktigt, min stora dröm har verkligen gått i uppfyllelse, när jag först hörde dig på auditionen så blev jag helt förälskad, sen har det bara gått framåt!! du sjunger så himla bra och jag älskar verkligen dig och din röst!! jag har bara en låt med dig på min mobil.. det är den på idolskivan. MJ man in the mirror, asså du gör det så underbart bra, Jag ler när jag hör att det är din låt, sjunger med.. det är helt underbart! verkligen! Jag saknar dig från borås, kom tillbaka! jag vill det verklgien!! Du kollade på mig och mina kompisar nästan hela tiden när du sjöng och va framme vid oss, det kan bero på att vi va dom som syntes och hördes mest ;) men ändå. Och jag är med på bilden på din blogg. Blå sveamössa, som jag skrev på rabihs, för du va där med rabih! :D jag saknar dig! och din musik och allt! kom tillbaka. Jag älskar dig<3 Puss och kram! Eddie Razaz<3


visst jag har fler, typ michael jackson. Men jag gillar er mest.

Puss och kram// Anna!!



oj suddig bild.. men det är från Hannas<3  3 års kalas, gulligare kusin kan man inte få :))


Puss och kram på er alla. <3

Kommentarer
Postat av: sara

fint skrivet :)

2009-12-26 @ 23:10:36
Postat av: Anna!!

åh tack! :)

2009-12-27 @ 19:42:13
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

rabih sötnos

2009-12-28 @ 00:30:13
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Ja! alltid! :D

2009-12-28 @ 12:27:35
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: e

erik är gryym =))

2010-01-04 @ 00:47:08
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: Anna!!

jah! :) visst är han! :)

2010-01-05 @ 23:30:37
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0