erik grönwall i GBG!

hejsan alla läsare! :D idag va jag och min kompis Tina i Göteborg och kollade på ingen mindre än erik grönwall!! det kom så hasstigt så det va inte sant!! :O shiietans! :O men det va bäst verkligen! :D först uppträdde han med 18 and life, den han sjöng på auditionen! :D så himla bäst va det!!!! :D:D sedan sjöng han kvallåten is it true, och vi skrek som bare den, han är såå himla bra jag dööör<33  efter det så sjöng han vinnar låten HIGHER!! och det va så bra att man fick tårar i ögonen! vi skrek jätte mycket! DET VA AWSOME! :D  sedan så va det inget mer sjungande, det va ont om tid och han skulle signera skivorna med! :D jag köpte självklart en skiva för han är min största idol i stort sett! :D det va jätte lång kö och utomhus så jag och tina frös röven av oss! :D men det va det värt, en skiva kostade 150 spänn! :D och jag köpte den dirr!!<333 efter et stod vi i signerings kön! :) och då kände man verkligen att man kom nära med! :O , efter ett tag så va vi framme, vakterna frågade hur många vi va, jag och tina bara 2. och han bara ja varsegod att kliv fram! jag trodde jag skulle döööh, han är sååå snygg^^! och så kommer vi fram och han bara hej, jag bara hej! och så signerar han skivan och så frågar jag om han kan signera idolplattan med och han bara visst det kan jag göra! och sedan så sa mamma att hon ville ta ett kort på oss och det gjorde hon, skitgulligt, han blev det iaf... och sedan så frågade jag om jag fick krama han och det fick jag!! ååh, en skönare famn han man inte hamna i! jag värmdes i hela kroppen!! :O<3 sedan va det hemfärd och vi lyssnade på skivan hela tiden och sjöng med ! :D ååh, så bra!<333 Nu kommer bilder!! :D dom är suddiga för att jag skakade av "upphetsning" och plus att jag frös ihjäl ;) 


 
ERIK UPPTRÄDER MED 18 AND LIFE!<33


ERIK MED IS IT TRUE! <33



ERIK SJUNGER HIGHER OCH HELA PUBLIKEN SJÖNGER MED!! SÅ BÄST VA DET<33



TOG KORTET NÄR JAG PRECIS HADE KÖPT SKIVAN! <33



MAMMA TOG BILDEN NÄR HON VÄNTADE PÅ ATT VI SKULLE KOMMA FRAM TILL ERIK!<33


JAG OCH TINA STÅR I MÄNGDEN NÅGON STANS OCH VÄNTAR PÅ ATT NÅ FRAM TILL ERIK!<33


JAG OCH TINA NÄRMAR OSS ERIK OCH VI SKAKAR AV KÖLDSKADOR^^ :)<33


JAG OCH ERIK GRÖNWALL!<3 NÄR VI ÄNTLIGEN HADE KOMMIT FRAM! :)) TINA STÅR MED I BAKGRUNDEN! EFTER DET FICK JAG EN KRAM! :) TREVLIGT VA DET! ÄLSKAR DIG ERIK! :O<333


puss och kram<333

Kommentarer
Postat av: anonym

HAHAAHHAAH ÄR DET DU SOM ÄR ANNA SOM KOMENTERAR PÅ ASSES BLOGG !

du ee ju lika ful som henne

2009-12-25 @ 19:08:42
Postat av: Anna!!

asså, lägg ner, okej, ingen tar åt sig av din skit. Väx upp. okej??

2009-12-25 @ 19:34:16
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0