sjuk!

Hejsan bloggen! (: 

Tiden har gått väldigt snabbt nu!
Ska berätta för er min vecka fram till idag!

Måndagen den 30/11: Jag tog svinis och jag hade fedt ont i armen! Och Jesus veckan började! ;) em superstart! :D fikat gick åt och alla tyckte att bandet va jätte bra, och även så gick föreläsningen toppen (y)= bättre start kan det inte bli! :) Sedan efter skolan så stack MAria och jag hem till mig och bakade! det gick super! ;D hahaha! :) helt fantastiskt! :D great! :D hahaah! :D vi gjorde om bilder och hade det väldigt trevligt! :) Puss på det!<3

Här kommer en bild!
. Denna bilden är på mara, Hon va inte alls nöjd med den innan hon redegerade den! Men den blev ju superduperfiner! :D <3

Tisdagen den 1/12: Stack till skolan fast jag kände mig inte helt frisk, ingen bra ide, eftersom jag blev sjuk sedan, menmen, det va iaf inget speciellt i skolan, Det va ett bokbord i entén och personerna som stod där va jätte trevliga :D en slog mig på armen för att ajg hade tagit sprutan, och sedna sa jag att det va andra armen! HAHA! det va jätte kul, :) och rätt härligt, endast 17 personer i klassen, av 32 ! musiken va jätte trevlig och bilden med :) för en gång skull ! :D efter det va jag med Tina och vi hade det trevligt, vi gick till Kinna för hon skulle köpa en grej till klassgrejset, det blev en fin grej, nämner inte vad, ifall någon i klassen läser min blogg ;) inte för att jag tror det men ändå ;) haha! :D Sedan stack jag till dansen, men ajg va inte med, för jag hade jätte ont i armen, kunde inte röra den! Ajski! :O Sedan mådde jag skit på kvällen :( Så här kommer en bild på mig och Tina, för att jag va med henne! :D

. Jag och Tina! ;D <333 Strömskolans "Tak" xD


Onsdag 2/12 (idag): Har varit hemma sjuk hela dagen, Mår mycket bättre nu men ändå! Missa tyvärr när Fishe spelar och typ en föreläsning och fikarummet :( menmen så får det vara :( men mår mycket bättre nu! MEn  jag saknar TINA!! och såklart mina fina klasskompisar, undrar hur många dom va i skolan idag! Eftersom jag har varit sjuk har det inte hänt så mycket.. men nu ska jag nog kolla på harry potter och halvblodsprinsen! :) och kanske får tina komma! Bara för det blire en bild på tina ;) XD

. DETTA är minnen! Finare människa kan man inte hitta! <3


Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0