fn-rollspel (n)

hejsan alla bloggläsare ! (:
idag har jag bara suttit framför en mackapär kallad dator och försökt skriva en resolution till FN-rollspelet som då ska vara.. i morgon tills på fredag. Detta kommer dock suga och eftersom jag verkligen inte är politiskt insatt blir det ännu värre, men vad gör man inte för betygen? o.O Jag måste säga att jag är glad att jag har en mamma som kommer på vad jag ska skriva om och en pappa som .. kollar allt och skriver det så det låter extra proffsigt ^^ jag tycker inte jag fuskar ;D hahah! (y)
plus och minus med FN-rollspel.
- : Man måste ha på sig SPECIELLA kläder för detta och det menas. Konstig spikrak kjol, blus och kavaj och därmed gå i Högklackat. Inte min stil, eftersom jag brukar gå i tights, linne och ha tennisskor på mig ! jaja. HAHA och allt är nästan minus! men att ha speciella kläder, är inte det att gå över gränsen? :P
+ : jag ska försöka vara positiv i det med, jag kommer nämligen ihåg att folk från min klass och alla andra klasser på lyckeskolan fick vara brevspringare, det vill säga, fick springa imellan alla "länder" och sånt och springa mellan alla "utskott" HAHAHA så kul, när lycke är där ska jag skicka en massa brev till andra länder i andra utskott, lycke behöver kondis ;) MOHAHAHAH! jaja ;) jag ska inte plåga dom små 9:orna för mycket ;) <3
mellan skrivandet har jag med varit iväg och dansat jazz som för en gång skull va jätte kul! utan att jag kände mig sämst för att jag inte kunde dansen! (; för .. det är nog ingen i gruppen som kan hela dansen.. och nu ska vi va numret innan finalen och det är ju ännu mysigare ;) bara att le och se glad ut så ordnar sig allt får man väl säga ;)
jag kanske ska sova så att jag inte somnar på FN- rollspelet i morgon ;)
BTW, jag älskar Hurricane! jag kan hela låten utantill och jag verkligen ÄLSKAR den om man får säga så :D
så bra är den! (y) (y) <33
jaja, sov gott och hoppas att ni får det trevligare än mig i morgon ;)
rebound har verkligen lyckats med Hurricane! (L)
du är underbar min erik! (L)
jag måste erkänna att jag inte är så duktig på att fixa bilder i photoshop!
men jag får aldrig låna min brors dator så jag kan inte träna ;) <3

Kommentarer
Postat av: luwam berhe

såsööt blogg!

2010-04-13 @ 23:11:29
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Sov så gott!

2010-04-13 @ 23:14:19
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0