Komodo!

hejsan, förlåt för dåligt bloggande !
Det är kultkalas denna veckan i skolan! och dessa kom hit! :) kolla och njut ! dom är underbart bra och dom tog publiken så bra! :) en flörta med mig o.O hahah! ♥

Latino

Slagverksteatergruppen KomodoMySpace Music Videos
Generalen

Slagverksteatergruppen KomodoMySpace Music Videos
The Drum Kit (Trumsetet)

Slagverksteatergruppen KomodoMySpace Music Videos
erkänn dom har skills?! hahaha! jag ska bli som dom när jag blir stor 8D
puss puss och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: victoria

Haha vilke planer du har får framtiden (Y) xD

2010-04-20 @ 22:44:04
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej sötaste!

Du har en sån fin blogg<3 FÖrlåt att jag inte kommenterar så ofta.. typ aldrig:/ <33

Saknar dig verkligen.. :( Saker och ting är inte som dom ska just nu.. å de e jobbigt. Du får mig alltid så glad <3 Du får komma hit å hälsa på nån gång.

Älskar dig syster <333

2010-04-20 @ 22:45:25
Postat av: Felicia

Men, men vårat band då :/

2010-04-21 @ 15:57:11
Postat av: Asse

De har verkligen skills:)

Gumman , din blogg är riktigt fin. Den är verkligen en läsbar , underbar & skön blogg. Keep going , du sätter ett leende på mina läppar när du skriver om Rabih och Eddie då och då! Biglove <3

Postat av: Asse

De har verkligen skills:)

Gumman , din blogg är riktigt fin. Den är verkligen en läsbar , underbar & skön blogg. Keep going , du sätter ett leende på mina läppar när du skriver om Rabih och Eddie då och då! Biglove <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0