underbart ♥

hejsan alla super söta och glada! :)

jag och mina kompisar har en liten överraskning på G, och jag kan säga att musik är inblandat i det och vi ska träna imorgon! :D vi kanske lägger ut ett smakprov på youtube någon gång, det vet man aldrig ;)
http://reboundmusic.se har kommit igång nu och sidan är toppen bra (y)
så söta dom är! jag kan hela den låten utantill! ;) ♥ jag ser verkligen fram emot att få höra hela låten!
och jag tror att alla andra REbound fans håller med mig ! ♥
erik är så söt, haha , inte för att jag förstår något på norrlänska men han gör det verkligen asbra ;) mohahah! ♥
grönis så söt ♥
hoppas att ni mår bra där ute! många kramar till er! och tack för att ni läser och kommenterar! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Armina

ÄLSKAR DIN BLOGG ANNA KEEP GOING<33

längtar till hurricane släpps<3

2010-04-11 @ 21:27:17
Postat av: sauda

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÖVERDRIVER?? :p

VAD JAG ÄLSKAR VIDEORNA! :o:o

2010-04-11 @ 21:28:10
Postat av: Rashaa (: ♥

fin blogg! :)<3

2010-04-11 @ 21:28:23
Postat av: victoria

HAHAHA Erik (a)

Schingnera Söööto!

Vill ha Hurricane nu! :D<3

2010-04-11 @ 21:58:34
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0