jag kommer inte på någon passande rubrik :)

hejsan alla! förlåt för dålig uppdatering!
kollade ni på esc? det gjorde jag? gillar ni vinnarlåten? har ni inte hört den kan jag ku lägga ut ett klipp :)♥
jag tycker faktiskt om denna låten. Den är en värdig vinnare. Hon är charmig och har verkligen glimten i ögat.


asså vad vill du egentligen?
jag älskar henne som en syster.
snackar du skit om min syster,
så får du med mig och göra.
vadå hon sa att hon inte älskade mig?
jag känner henne bättre än dig antar jag

Du ska ge ... i henne.
hon är inte värd att någon hoppar på henne
som du gör.
hon är en underbar person
jag har känt henne i snart 2 år
och du i 5 år.
Men ändå känner jag henne bättre.

Blickar kan trycka ner en mer än ord och slag.
tänk på vad du gör flicka lilla.

jag älskar , och kommer alltid älska henne
och du ska ge ... i att trycka ner henne.


förlåt. Men jag kände att jag va tvungen.
Jag klarar inte av att någon hoppar på min bästa kompis,
syster, min andra halva. Never! ♥
denna har jag som visningbild på min profil på rebounds hemsida nu <3
och denna har jag på eriks ;) ♥ älskar bilden :') ♥
snart kommer eriks skiva ut i butiken, Vissa har visst redan köpt den ;)
men alla låtar finns på spotify! lyssna på dom! dom är jätte bra
sök på "somewhere between a rock and i hard place" :D ♥
kramkram!! ♥
//Anna<3



Kommentarer
Postat av: caroline

DU HAR SKIT FIN DESIGN WALLA <3

2010-06-01 @ 19:57:33
URL: http://reboundmylife.blogg.se/
Postat av: Elise Björck

Jag gillade Lena också :) Har du sett att hon har ett taizékors på sig i musikvideon. Hon hade även det på scen :)

2010-06-01 @ 20:01:37
Postat av: Mathilda

Åh saknar dom alla fast mest Erik såklart:) <3

Fin blogg :)

2010-06-01 @ 20:04:42
URL: http://www.erikgronwall.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria

Låten duger (a) Tjejen hade verkligen glimten i ögat som du skrev =)

Bilderna är finfina =P<3

2010-06-01 @ 23:41:18
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Armina

Hon va inte så jättebra tycker jag haha!

Önskar några andra vann men minns inte vilket land ''/

2010-06-02 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0