STUDENT imon! ♥

hejsan! jag fick svar från rabih idag ! jag skrev rätt känsligt till han så jag började såklart gråta när han svara!
detta skrev han!

"jag vill absolut inte att du ska känna så. och de fans som känner mig vet att jag inte föredrar någon före andra.. och hoppas att du aldrig mer kommer känna så! tack för de fina orden! Kram!!"


att jag fick svar betydde vääldigt mycket för mig ska ni veta! det kommer ta ett tag innan jag får tillbaka så starka känslor för honom som jag haft. Just nu erkänner jag över hela mitt hjärta att erik betyder mycket mer för mig. Och det är många anledningar. Men jag ska försöka få tillbaka mina känslor för rabih, jag lovar. Blev bara så sårad..! ♥



i morgon är det kungsbacka, eller erik ska sjunga där ! men varken hanna, alina eller lisa får åka :( och inte jag heller !! men hoppas över hela mitt hjärta att jennifer hälsar! <3

hoppas med att någon utan sthlmsfansen hälsar från erik med, skulle gärna prata med han , menmen! och reboundfansen! ni måste hälsa med! <3333 fatta vad detta skulle betyda! <33




jaja. Hoppas att alla läsare mår bra! ni är underbara. men saknar vissa kommentarer :( <3


jag är superduperglad för att både erik och rebound ska till rix samtidigt ! :D underbart!! <3333333333
vi ses grabbar. 3 flugor i en smäll ! kan det bli bättre??! :D <333




det är vit bakgrund så det syns inte så tydligt. Men detta är våran reboundflagga! :D ♥
Sanela, Ninorta, Lara, Diaan, Dilara, Caroline, Ebba, Kani, Lida, Parisa, Rashaa och jag som har gjort den. Blev den fin? :)♥



TinTinSamSamAnnsanFellan♥liseberg♥erik <3333333



IMON ÄR DET STUDENT FÖR CALLE OCH FÖR MÅNGA ANDRA! JAG KÄNNER MÅNGA OCH JAG SKRIVER REDAN NU! GRATTIS !

ska vi se här.. ;)

Calle, Andreas, Johannes, Mikaela, Gabriel, Clara, Jesper, Hanna, Christina, Anna, Jonathan, Maria, Gustaf, Viktor, Henrik, Ingrid, Oscar, Robin, Victoria, Ellen, Isabell, Emma, Anna!


ja, jag har säkert glömt några, min bekantskapskrets! ;) men grattis!!:D i förskott ;)


HALLÅ BARA FÖR ATT SÅ SKA JAG VISA EN BILD PÅ MIG I STUDENTMÖSSA!

hejdå allt folk! <3






Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas du får det kul och grattis till dom :)

2010-06-10 @ 08:28:21
Postat av: Assee

Du förtjänade att få svar, tänk aldrig såhär igen. Du vet själv att Rabih älskar alla sina fans lika mycket. Jag är riktigt glad för din skull, du får se till att tänka positivt framöver. Supersöt blogg ! <3

2010-06-11 @ 14:36:50
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

Vad skrev du till Rabih? :)<3

2010-06-12 @ 18:20:10
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

jag var ett stort fan till din blogg tills du DISSADE min kommentar ... kommer aldrig förlåta dig....:@

2010-06-25 @ 22:02:28
Postat av: Anna!

Lovisa: Det va kul, ja grattis!

Asse: Tack gumman, det är svårt att inte tänka så men jag försöker! din blogg är supersöt! <3

Josefin: jag läste din kommentar men hade inte tid att svara då och sen glömde jag tyvärr. :( förlåt. Jag skrev anledingen i mitt nya inlägg och jag hoppas att du fortfarande läser bloggen! Tack för att du är ett fan av min blogg! Det rabih skrev va världigt privat och jag hoppas du förstår det. Det är inte många fans som vet vad jag skrev och jag skriver helst inte det på bloggen, och det kanske du förstår. Hoppas du mår bra och hoppas du fortsätter läsa trots mitt stora misstag! kram på dig!

2010-07-04 @ 00:23:21
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0