hos Samantha!

hejsan gott folk! :) Nu sitter jag hos Samantha! ;) jag ska sova hos henne xD just nu är klockan typ 05.00  :D hihi, vi har inget att göra just nu :O vi bara sitter framför datorn :O ;) hihi! :D nu lyssnar vi på Erik <3 eller jag gör det^^ ;) hihi! :D :D    vi nördade Kamrat med, men det bara försvann sedan :O scarry?! :O hihi ^^ helt plötsligt blev det helt jätte konstigt :Ohihi xD normalt^^ :) jag venne vad jag ska skriva :O förutom att Erik Grönwall fortfarande är min största idol! ;) XD    Jag längtar tills nästa helg redan! :D då blir det lov här i Kinna nämligen! :D haha! roligt^^ jag ska vara med Sanna på söndagen, vi ska se new moon! :D tihihi^^ :D :D Och robert pattionsson är snygg! ;D alltid :D och självkart är Kristen med cool ;D hihi! :D och Taylor :O rawwr! ;D hihi^^ :D:D

  Detta är hetingen Robert pattinson! jag blir helt såld :O :D
 Detta ör Erik Grönwall, han är med en av favvoriterna! <3

 och en bild på taylour ! :D


Nu orkar jag inte skriva mer! :)


kram på er <33


Kommentarer
Postat av: Maria ;D

Hahaha! Kuuul :D Vet du den sista bilden du la upop, på Taylour haha den va inte ens snygg xD <333333 Men erik är bäst snygg :D <333

2009-12-14 @ 13:43:38
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Anna

erik är min! :D och hihi^^ TAYLOR ÄR SNYYGG!! :O:O

2009-12-14 @ 13:50:21
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0