luftmadrasser är sköna :)

hejsan :D nu ligger jag på min luftmadrass i kungälv och har snott marias mobil för att kunna blogga ;D haha! just nu är det ensam tid med gud.. såhär spenderar jag den :D jätte mysigt ;D hoppas att ni mår bra där hemma xd jag mår suveränt :D jag hoppade nyss av lycka för att jag såg att bästa erik har accat min vänförfrågan på facebook :D och dom som känner mig fattar nog :p haha. jag orkar inte blogga så mycket idag. för jag tycker det är jobbigt att skriva på marias mobil :p xd den har wierda knappar måste jag påpeka xd haha, inget illa menat maria xd haha. just nu ligger maria jämte mig och säger att jag har en söt bakgrund på min mobil. och jag måste erkänna. det har jag xd det är på mig och erik <3 och nu trillar min kudde ner snart. :) jag har fått många frågor av kompisar om jag gillar rabih eller erik mest. tyvärr kan jag inte svara på det för jag gillar dom på helt olika sätt, dom har sånna olika musikstilar. så det är svårt att avgöra. hoppas det räcker till svar :) Hehe. snart har jag lunch. :) så jag måste typ sluta blogga nu :) men nu vet ni att det kanske dyker upp något fint inlägg :) kan inte ha bilder:( men det kommer efter lägret :) jag lovar :) ha det bäst mina lärare och jag hoppas ni får en trevlig nyår om jag inte bloggar innan det :p puss och kram/anna :) <3

Kommentarer
Postat av: parisa

kolla in min blogg på www.jutliveyoulife.blogg.se

allt handlar om rabih jaber!! <3

2010-01-01 @ 19:48:28
URL: http://justliveyoulife.blogg.se/
Postat av: Anna!!

okej:)

2010-01-02 @ 21:46:52
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0