trevligt! ♥

hej alla söta, fina rara och underbara människor!  ♥♥
nu har jag påsklov, men har jag skrivit så värst mycket. Förlåt för det. Men jag har verkligen haft fullt upp! En av mina bästa kompisar Samantha åkte till Tyskland, men har nu kommit tillbaka ! och det är asbra tycker jag, för jag har saknat henne en massa ! ♥ annars har jag varit med min bästakompis Tina och tagit en massa kort och lekt 80-tals brudar och jag tyckte vi lyckades, men det gjorde vi visst inte! ;) och sen har jag varit och sovit hon min kompis Felicia, vi hade det trevligt :) ♥ puss på de :*
http://reboundmusic.se  kommer snart bli tillgänglig! :D och snart kommer dom ut med en hemlighet till :O undrar vad det blir! ♥
erik har utsett vinnare på tävlingen. Tyvärr vann jag inte, hade väl inte tillräcklig bra motivering. Men tanke på hur många fans han har så kanske det va svårt att vinna! men vinnarna blev Jennifer, Caroline och Anna.
ja, hon hette Anna! ;) nu kommer bilder! från när jag va med tina och sleap over med Fellan! ♥
TinTin och Jag! ♥
tintin och annsan! ♥
fråga mig inte vad jag gör ^^ ♥
NEJ! vi är inte fjortisar på bilden.! ♥♥
Fellan och jag! ♥


tyst, väck oss inte. Vi sover ^^ ;) ♥
Idag hemma hos mig, nej.. vi leker inte med idomin! ;) ♥
Fellan testar min brors studentmössa! :) ♥ riktigt snyggt ;) ♥
jag i min brors studentmösas, erkänn jag är snygg? (aa'
BONUS BILDER ♥
Min kusin, hon är söt, visst! ♥
OMG! OMG! OMG!   han är såsnygg! såsöt! så underbar!! ♥♥♥
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så snygg! jag dör!!! ♥♥♥♥
omg älskar bilden!! ♥♥♥
tack för att ni läser och kommenterar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina bilder :)

2010-04-10 @ 14:10:06
Postat av: victoria

Hahahaha YEEEEEEES dom ÄR snygga! (a)

Sv: Tack din header är också RIKTIGT fin :)

Dagen var bra och jaghar fått en bäbis haha Rabihbi (a)<3

2010-04-10 @ 22:44:29
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0