RIX FM !! <3 MAGISKT! <3

JAG ÄR VÄRDENS GLADASTE MÄNNISKA! JAG SÅG ERIK OCH REBOUND PÅ RIX FM FESTIVALEN IGÅR! KAN INTE BESKRIVA MED ORD HUR MYCKET DET BETYDER FÖR MIG !! <3

jag och alina ställde oss i kö klockan 7 för detta! och vi kom näst längst fram! alla emdfans kom längst fram ;/ men så skulle det va soundsheck och dom va jätte roliga under soundchecket, eller iaf Erik Hassle! ola va tråkigare :((A)Erik Hassle vinka hela tiden! ;) hahah och jag bara jag älskar ditt hår och han skratta (A) sen så fick vi vänta och det började SPÖREGNA!" men det va värst att stå där i spöregnet för att se mina idoler!! <3

sen efter ett tag kommer Sofia, Roger, Ola och fylking upp på scenen och dom älskade hur vi va i publiken! magiskt ;) haha! sen sjöng ett förband som sjöng olika låtar från radion, ramsells hette dom. Sen kom REBOUND upp!! asså shit! jag sjöng och hoppade och skrek och jag va jätte glad !! dom framför mig bara stirra ;) hahah och dom bakom mig (reboundfans) va lika galna som jag ! ;) haha! :D sen va det slut och jag såg att reboundfansen stack, ville med träffa rabih och eddie backstage men nån höll fast mig, kommer inte ihåg vem ;o och bara "nej anna, du kommer förlora din plats" och eftersom jag ville kolla på erik med så sket jag i det :/ <3 sen kom dom andra upp, Anders Fernette, Apollo drive, broken door, erik hassle, love generation. Sen sa dom att ERIK GRÖNWALL skulle komma upp på scenen, och eftersom vi hade en sån stor skyllt förstördes den inte som min reboundskyllt :( så vi tog upp den och sofia från Rix fm tog kort på den! ;) HAHAHAHA! <3 och så kommer erik ut och vi skriker och sjunger och han va ju underbar som vanligt! ;) haha! sen efter han hade sjungt sket vi att darin, ola och emd skulle sjunga så vi stack backstage för att vi ville träffa han och jag ville träffa rebound!! och när vi gick där så stannade jag bara och alla bara vad är det ! jag bara STELLAN! asså eriks pappa och vi typ stanna och kollade på han och alina typ satte sig ner och så kom det fram en tjej till henne och bara kolla mig i ögonen.. andas..!! och sånt och så kommer Stellan fram och kramar om henne och sånt! och så bad vi honom hälsa och alina gav sin nalle till han så han skulle ge den till erik! :) men rebound såg vi inte , sen efter ett tag så såg vi ERIK, vi typ va adär ute och bara ERIK och så kom folk som jobba där o kollade på oss.. och det känns som om hon typ bara gå inte ut du har galna fans där! (A) haha! men han typ öppnade dörren och typ kollade på oss och vi typ bara ERIK! och så typ stängde han den, öppna den igen och vinka och gjorde slängpuss till oss och sånt (A) hahaha. Sen stod vi där och vänta och ser att han ska ut och åka och sätta sig i bilen och vi springer dit och Alina bara omg ! han hade min nalle i munnen!! och sånt ! och så öppnar dom portarna och han åker och vi bara erik! och typ älskar dig och sånt! och så typ kollade han på mig och gjorde slängpuss åt mig och sånt, asså jag typ började gråta..  och så kastade Hanna sin nalle till han och han tog emot den och pussa den och sen alinas! så söt :') så åkte han till hotellet och jag stack och leta efter min tröja och sånt. och sen stack vi mot bilen och så ser vi att det är asmånga som är utanför ett hotell och vi bara shit det är nog deras !! och springer och mamma va snäll och sa inte till oss, tack mamma! och vi kommer till Li och dom och bara ni missa erik precis och vi bara nej :( men jag, hanna, felicia, tina och samantha satt utanför hotellet och väntade ! jag hoppades såklart att erik eller rebound skulle komma ut, men jag såg bara erik oich inte rebound :( men men! erik satt och åt och vi typ satt utanför och han vinkade och sånt till oss och gjorde slängpussar och sånt ! :') asså shit, synd att alina och lisa hade åkt.. <3 så kom han som sjunger i apollo drive ut och vi typ började snacka med han och jag krama han och sånt. Och jag bara du ä snygg och han bara skratta (A) HAHA! och så typ gick han in igen och så kom erik från emd ut på ett annat ställe och jag sprang dit med tina och felicia men jag fick inte nån kram men jag hann prata lite med han iaf.. jag gillar Erik i emd mest! bara så ni vet :) och han kände igen mig från mingla ;o xD han sa det :)  men såg ju Danny och Mathias med på hotellet men dom kom inte ut ;) haha. Och sen kom en tjej från love generation ut, vet inte vem av dom det va ! (A)

och vi krama henne och hon va jätte trevlig och typ sånt och tog gruppbild med henne, men jag syntes typ inte :( HAHA. Och så typ gick hon in, och så typ kom dom från rix morgon zoo ut och jag kramade Sofia och Ola :) haha! men Roger bara försvann! :o HAHA hon bara ni va grymma!! ;) hhaah! och sen så typ kom trummisen i eriks band ut! och vi typ bara det är ju du!! :O hahah! och så typ snacka vi med han och sånt ! och så typ sa hanna, jag älskar ditt hår och han bara tack! ;o haha! och så typ frågade felicia får jag känna på det?! HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA och han bara ehm javisst! (A) så gjorde vi det (A) HAHAH! sen ville mamma åka hem :( så vi va tvunga att åka.. men då hade vi varit vid hotellet i 1,5 timma ;O haha och så ringde hanna när vi satt i bilen och sa att erik hade kommit ut 5 minuter efter vi hade gått därifrån :( SÅ TYPISKT:( <33 men jag fick se han och rebound live iaf! och dom kände typ igen mig,det märkte man ;o haha ! <3 SÅ BRA DAG!!!! <3

bilder kommer, dom ligger på den lilla kameran som felicia hade och en systemkamera som mamma hade (A) kan inte ta kort själv ;o haha! <3 men här kommer bilden som Sofia tog på skyllten ! (A) jag ser galen ut, men det va för hon bara shit vilken skyllt typ (A) <3 och erik såg den med, så ni vet <3

 

den hade gått sönder jätte mycket :( <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0