lite svar!

Hejsan alla supersöta!! det kommer kanske inte bli ngt bloggande i helgen! men kanske :) här kommer några svar, men det är inte för sent att ställa frågor :)<3

Armina<3

Vem gillar du mest Erik eller Rabih?
om du skulle välja mellan att få äta lunch med Rabih eller erik vem skulle du tagit:)
vem tyckte du mest om erika eller tove?
hoppas jag får svar på dom<3
Puss,älskar din blogg<33


Armina: denna frågan är sjukt svår, för jag gillar dom på olika sätt verkligen! så svaret blir alltså, jag vet inte, för dom är så olika i musiken, och jag älskar dom båda sjukt mycket!<3
Om jag fick välja lunch.. så skulle jag nog välja rabih, jag vet inte riktigt varför, men jag får inte träffa han så mycket. Erik har jag träffat 2 gånger och rabih 1 gång, så det blir rabih! :) men skulle gärna tagit med båda ;)
Jag får nog säga att jag gillar Tove mer, visst hon är inte jätte bra, men hon är ung och har sjukt bra chenframträdande! :) och hon verkar vara sjukt charmig, precis som mina favoriter!<3
tack sötnos, älskar din med<33

 

Majsan

vem gillar du mest Erik eller Rabih?
Vilken av idolkillarna tycker du är snyggast?
(erkänn att det är Eddie??!! ;) haha
Vilken av idoltjejerna tyckte du var bäst?

samma fråga, samma svar :) jag vet inte. Jag gillar båda lika mycket, fast på olika sätt! :)<3
hahaha! jo eddie är sjukt snygg faktiskt, :)<3 rabih är sockersöt och erik är sjukt snygg han med, men eftersom det är snygghet får jag ju ta antingen eddie eller erik.. omg, sjukt svårt. Ja Eddie är nog snyggast ;)
Hmm.. jag föll ju mest för killarna >.< men jag måste nog säga tove, hon hade en grymt charmig personlighet! men ändå gillar jag mariettes röst! den är härlig och lyssna på live! det va svårt. Men jag tar nog tove! :) <3

 Sauda

 hur länge har du varit ett fan av erik och rabih? :D

ända sedan dom steg in i rummet där juryn satt! :) det va underbart att veta att dom är mina favoriter! och det märktes ju! :) <3

 

Anonym

 vem beundrar du mest i hela världen?

för några år sedan skulle jag svarat, jag vet inte! men nu måste jag nog erkänna, det är erik! Han har en otrolig personlighet och han är helt underbar! när man träffar han förstår man! han har fått mig att tro på mig själv! samma sak rabih! jag vågar sjunga nu, jag sjöng i skolan idag till exempel! :) 

Anonym

 vad gillar du för kläder?
hur var din barndom?
vad ska du göra i sommar?
har du många vänner?
vad tycker dina föräldrar om bloggen?
skulle du någonsin vara med i paradise hotel?
skulle du någonsin kunna operera dina bröst? som kissie?

jag gillar alla möjliga kläder faktiskt! men jag är en linne och jeans människa! just nu har jag ofta på mig sånna där tights eller som vissa säger fejk jeans! och så brukar jag ha 2 linnen ;)
jag gillar min barndom! jag har växt upp med världens trevligaste människor som jag fortfarande har superbra kontakt med! och sen har jag underbara föräldrar, visst alla har väl haft några hakar ibland, men jag har verkligen alltid älskat min barndom!
Jag har många vänner tycker jag! och jag måste bara säga att vännerna på rabih, erik och eddies bloggar är sjukt underbara! och jag är sjukt glad för att jag känner dom! och mina klasskompisar är underbaraste av alla! <3 och så har jag mina kära barndoms och danskompisar! älskar allihopa! <3
Jag tror inte att mina föräldrar har något problem med min blogg! pappa läser den nog inte men mamma kikar in ibland! fast dom tycker nog som alla andra att det är väldigt tjatigt, eftersom jag bara skriver om mina idoler<3
Jag skulle ALDRIG vara med i paradise hotel, så där lär du inte se mig! ;) och jag skulle ALDRIG opperera brösten, haha! vilken fråga!^^


FÖRSÄTT STÄLL FRÅGOR! DET ÄR UNDERBART ATT LÄSA DOM! :)<33

ni är underbara<3



jag älskar bilden grovt! jag och erik! och tintin med! <333 min näsa är RÖD! (a)<3



jag älskar bilden <3 på världens sötaste människa<3


Kommentarer
Postat av: Armina<3

Tack för att jag fick svar<3

JAG ÄLSKAR TOVE VERKLIGEN SPECIELLT NÄR HON SJÖNG I WISH I WAS I PUNCKROCKER ELLER VAD LÅTEN HETTE DEN VA JUH SÅ HIMLA BRA VERKLIGEN:o<3

Tack för svaren<3

2010-02-26 @ 20:22:52
Postat av: Anna!!

det va så lite armina!

ja visst är det bra! :D <3

2010-02-27 @ 12:44:25
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0