the show must go on!!

hejsan allt folk! :D jag är lite sur, för jag hade skrivit VÄRSTA inlägget, och råkade radera allt ;) xD menmen! :D
jag tycker att ni är dåliga på att kommentera :( kommentara gärna om vad ni tycker om bloggen! :D <3

Min dag har mest sett ut så här: 
Jag vaknade upp. Kom på att jag hade förtsovit mig, men kände mig ganska lugn, egentligen berodde det på att jag inte orkade stressa, xD men jag hann med den sena bussen och kom till skolan i tid, och vi hade MUSIK! men eftersom vi typ bara har teori.. :P men jag sov typ hela, eller halvsov, alla tyckte nog att jag va hur o social som helst ;P sorry för de ;) men våran lärare tog ut oss 1 och en och pratade med oss, och han sa att jag låg på VG/MVG! och jag blev skiiit lycklig, och han sa att jag hade en talang och att jag förmodligen skulle kunna lyckas i musiken. Jag blev lycklig, skitlycklig, men som ja sagt innan, det mesta beror på att erik och rabih har stärkt mitt självförtroende ngt enormt! :) ÄLSKAR ER!<3 

Efter musiken va det naturkunskap vilket är någonslunda icke roligt, :P och vi gör ju inget, så jag tänkte att jag kunde gå på "toa". Så jag stack och efter jag hade varit på toa  (a) så träffade jag några kompisar och stod och pratade med dom. :P och det gjorde att jag glömde bort lektionen och stack tillbaka när det inte alls va långt kvar, alla bara, hård i magen? xD hahaha , aså , es1, ni är underbara<33 

Efter det så hade vi lunch och som dom flesta håller med om, är skolmaten inget vidare, och det va det inte idag heller. Någon konstig röra och skinka? :O wierd! :O :) men knäckebröd med grillkrydda gör susens! :)<3

Sedan va det datorkunskap! :) och våran lärare sa att vi skulle skriva en kultur uppsats! och det klickade dirr, jag ska skriva om när jag va och lyssnade på erik. för det fick jag :D och det skulle hest vara nära inpå! :P och det va det! 9:e januari! JAG SAKNAR <3 Asså, den dagen betyder så himla mycket i mitt liv. MIna klasskompisar sa att min mobil bestod av Erik och Rabih, jag fattar inte vad dom menar? ;D hahah<3 jag har bara en massa bilder på dom, och hela eriks skiva ;) <3 
 
Sedan va det klasstid och jag stina och lisa, "trodde" att den va inställd, så vi stack hem :P och det såg jag att hennes och mårten gjorde med ;) och så frågade jag fröken frisk (http://saganomfrisk.blogg.se) vad dom gjorde, och hon sa att dom blev utskällda, är himla glad att jag missade det ;) HAHA! :D mina mentorer är inte att leka med, wooooh (a) hahaha, :P
 
Sedan när jag kom hem va jag med bästasamantha och vi lekte på isen ;) det finns en pulka backe precis utanför oss ;) och den va isbelagd för alla hade åkt där ;) xD så vi tänkte att oj, vi kan ju åka :D så vi åkte på alla möjliga sätt ;) och jag blev blöt xD och sedan stack vi in och sjöng SING STAR och vi tänkte JA, vi spelar in och sjunger till erik och rabiiih, och så skickar vi det sen xD så vi gjorde det xD haha, så hittade vi the show must go on och vi sjöng, haha vi va bäst på den låten. Men vi sjöng helt i fel tonart, så det lät inte speciellt vackert! (y) men det va SÅ kul! :D<333 bli inte förvånad om jag lägger ut ngt (a) HAHAHA! <3 vi har alltid så kul!<3

Nu sitter jag vid datorn igen. Och har precis skrivit hälften av det jag skrev innan. Men orkar inte skriva mer :) men nu ska jag lägga ut VIDEOKLIPP på mina 2 STÖRSTA idoler! Titta och njut<3

Rabih Jaber med Whit you<3
 

Han är för gullig! <3 Han är bäst på att att sjunga med <3 älskar diiig<3

Erik Grönwall med The show must go on<3


Eriiik<3 haha, denna låten sjöng jag och samantha, men dock inte lika bra, för ingen slår erik. och han sjunger i helt rått tonart ;) xD vilket jag och samantha INTE gjorde ;) samantha va bättre än mig :)<3 Iaf, här är erik grönwall, med "the show must go on" <3

PUSS OCH KRAM. och vet ni, nu kommer en lite annorlunda bild är vad jag brukar lägga ut ! Det är när ERIK GRÖNWALL va LITEN! <333 SÅ HIMLA SÖÖÖT!!<3



HAhah, vad va det jag sa, och vid mitt insrumet med, piano. Full Pott där grönwall!<3

Puss och kram <33

Kommentarer
Postat av: Maria! :D

Nu skall jag kommentera då ;) Du har verkligen en jättebra blogg :o Asså serri du skriver ju typ skit mycket, och bra! :D



Klart att du kommer få bra i musik :) Du är ju grym på det! OCh dessutom är det alltid dom ämnen som man tycker om mest som det går bäst i ;)



Hahaha! Hård i magen! Det var lite kul ;P Bäst å ha en annan ursäkt nästa gång kanske xD Haha!



Idag blir det spaggetti och köttfärsås!! :D Och det är iaf gott!! :D Jag är typ döhungrig ;O Haha! För jag gick upp så sent så jag han inte äta x)



Den dagen var bäst! :D <3 Tack för att jag fick följa med!! :D <33



Hehe det gör inget om man skolkar en gång bara :) Och dessutom var det bara klasstid så du missar ju inget viktigt dirr! :p haha gör inte som mig bara :o (A)



Nu har jag skrivit en riktigt lååång kommentar... (Y) Haha!



Puss å Kram bästaste Anna! <3



2010-01-14 @ 09:39:50
URL: http://ismirran.blogg.se/
Postat av: Rebecca

erik är bäst ;P

2010-01-14 @ 10:04:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Okej, nu blir det svar här ;) xD

Maria: bra att du kommenterar ;) xD tack så mycket, men det är bara för att jag gör så mycket på dagarna xD HAHA! och det slutar alltid här, och då måste jag skriva vad som har hänt :P HAAH

haha, tack maria :P hehe, musik är skitnajs! :D

hahahaahah, jag vet ;) hahah, men jag orkade verkligen inte med natur! xD HAHA!

GÖTT! :D HAhaH!

den dagen va bäst, och jag skulle inte ha lika kul om inte du va med!! :D<3

hahaha ja precis :P:P

du är duktig xD

puss och kram till dig med bästa maria <3

Rebecca: JA! det är han ;) xD

2010-01-14 @ 10:21:50
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: berit

säg en skitunge på 2år som inte är söt :P

2010-01-15 @ 11:50:31
Postat av: Anna!!

men erik är extra söt :$

2010-01-16 @ 23:21:18
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

men erik är extra söt :$

2010-01-16 @ 23:26:12
Postat av: Anna!!

ja :$

2010-01-17 @ 14:26:49
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0