bilder! :D<3

hejsan allt folk! :D jag är hur lycklig som helst! :D för jag har fått reda på att man kan rösta på erik på mingla i mark! :D så jag tycker att alla kan rösta på honom http://www.mark.se/sv/Invanare/Ungdom/Mingla-2010/Rosta-pa-artist-Mingla-i-Mark/   hehe :D


annars har jag varit orolig hela dagen. Det enda jag har tänkt på förutom att erik kanske kommer till Kinna.. är att ,.. HUR GÅR DET FÖR RABIBI?!!! men sedan när jag va med samantha slappnade jag av! vi kollade på hans blogg och han sa att ingen kan tvinga honom att inte dansa för han hade inte brutit ngt.. men han hade sprickor :/ men han ska göra allt för att dansa!! OCH VI SKA GÖR ALLT FÖR ATT HAN SKA GÅ VIDARE!!!  raibibi! jag älskar dig<3

Denna diken skrev jag till Rabibi igår!
läs och njut! :D

Rabibi min habibi. Jag kärlekar dig, i mina tankar finns bara du, du är mitt kött, du är mitt blod, du ger mig vänskap du ger mig mod. Jag känner inte dig, men jag vill bara ropa tjohej! Rabih, du är mitt allt, jag vill skriva ditt namn i vartenda spalt. Rabih, Ingen har en famn som du, där jag vill vila tryggt just nu. Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Kom nu, saknaden ger mig smärta! Jag älskar dig <3

Och så skrev jag denna.

Rabibi our habibi, en dröm blev sann, det fattar mann. Borås stad du va i , Borås du lämnade, men en glad Anna fanns kvar, skakig men överglad. Den dagen kan inte vara verkligm allt man kunde göra under idol tiden va att hoppas att få se dig en vacker dag. A dream came through, and we stands next to you. Rabih du är mitt hopp på framtiden. Jag älskar dig <3 //Anna


vad tyckte ni? :) släng gärna till en kommentar! :D

jag skulle sluta skriva om idolerna, men det går inte. För dom är bäst. Och jag älskar dom<3



Rabih Jaber <3 han är alltid liiika söt<3



Erik Grönwall <3 han är ju alltd så snygg min bror :D <3



Eddie razaz! så snygg bild. Jag gillar hans mage :$han sjunger bra med :)<3



Erik och Calle på Grammis! :D:D <3Erik är alltid lika snygg och söt och vacker! :D calle är cool ;)



Eddie och Rabih! Venne när bilden är tagen faktiskt. men jag hittade den! :D och dom är jätte söta :D <3

puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Sarah :)

Kan jag få ta bilden på Erik????????????? :)



//Sarah :)

2010-01-19 @ 21:09:56
URL: http://annasarahloveserikgronwall.blogg.se/
Postat av: sauda

OMG du e bra :O ;D

2010-01-19 @ 23:05:01
Postat av: Anonym

a dream came true*

and i STAND next to you.........******

2010-01-20 @ 11:31:22
Postat av: Anna!

Sarah: ja vsg lilla du! :D lägg upp den på bloggen ;D

Sauda: Tack! :D

"anonym": jag märkte det felet nu. ^^ tack xD

2010-01-20 @ 16:44:34
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Maria

Eddie är så snygg!! omg :)

<3

2010-01-20 @ 17:44:59
Postat av: Anna!!

ja! eddie är heeeet! ;D <3

2010-01-20 @ 19:32:13
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0