rabih va bäst!<3

hejsan :D

äntligen är man ju någonlunda frisk! :) och jag sitter vid våran dator igen! :D tihih!!

Igår.. Jag blev så besviken på juryn!! jag menar Rabih hade först och främst en STUKAD fot! och hans fotarbete va det bästa som finns! <33 sedan så hade han en annan danspartener! För maria har lunginflammation! jag menar! hallå Oksana hade lärt sig dansen på en dag ungefär. Mindre än det! Juryn tar inte hänsyn till något! jag tycker att rabih va helt klart bäst i går! ALLTID!  jag skiter i vad juryn säger! RABIH ÄR BÄST! så är det bara! <3
Och när jag såg att han hängde löst fick jag typ en hjärtattack. Mitt hjärta slog inte på ett bra tag där när han hängde löst!! jag menar , jag kunde ha röstat mera! jag fick skit dåligt samvete! INTE SKA RABIBI HÄNGA LÖST! våran egna ängel. Fy skäms! NEJ! ååh, jag älskar rabibi! Han gjorde ett sånt bra jobb! allt va perfekt med dansen! jag ser fram emot nästa vecka när han ska dansa paso doble ! det kommer nog gå superduper bra!! :D
Och Andreas ger honom en Guldbiljett!! :D Och självklart va eddie där och stödde honom! han har ett fint hjärta den mannen! <3



Rabih , du va bäst igår! <333



Asså, jag mernar , erkänn HAN VA VÄRD MER ÄN 11 POÄNG!! HAN VA BÄSTBÄST!!<3333




Och slutligen på erik! jag tycker denna videon är skitviktig och jag tycker verkligen att ni ska sprida detta!!



puss på er <333

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Gumman , bra skrivet. Jag fick också dåligt samvete i början men sen så blev jag ändå sjukt glad för att han gick vidare. Jag tror att tv4 bara ville skaka våra hjärtan lite. Och de lyckades förstås , jag grät ju fan när jag såg honom där i botten . Nåväl.. jag såg det där klippet med Andreas och jag håller med honom , Rabih får tillochmed en platinabiljett . Älskar din blogg! Fortsätt så.

Kram

Asse<3

2010-01-23 @ 14:16:15
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

Tack Asse. Jag tror nog alla kände så faktiskt... det känns som om det måste ha varit ngt sånt. För vi röstade ju jätte mycket!

Jag håller med dig :)

din blogg är bäst! :)



kram

Anna<3

2010-01-23 @ 14:40:41
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0