erik fan blogg! :D

hejsan alla läsare! :)

Idag har jag och sarah inte gjort så mycket. :) vi har skapat en blogg om Erik Grönwall :)
http://annasarahalskarerikgronwall.blogg.se
hoppas ni kollar och kommenterar, även om ni inte är ett så stort fan av erik så skulle det va trevligt! :)

Jag måste verkligen skriva ner vad jag ska snacka om på svenskan nu. Det blir nog antagligen Taize! :) (därför MÅSTE jag lägga ut en bild på det :$)

Sen måste jag bara säga. Att vissa personer verkligen inte har känslor. Jag menar på min och sarahs blogg, så det första dom skrev va typ att erik sugfer och bla bla bla, jag menar, jag älskar erik, jag ser han som en bror. OCh jag tycker att dom borde acca dem jag tar inte åt mig, verkligen inte! Men det är ändå lågt att skriva det på en fanblogg! :) hehe :)

Nu har sarah dock åkt. "/ men jag får se vad man kan göra! :)





Rabih och Erik är söta.!<3



Och här kom en bild från taize! :) sjukt fint är det där. Och jag saknar stället! <3

Hoppas ni mår bra!

stor kram
//  Anna<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1 Du har väll inte glömt att rösta? Erik ligger på 7:de plats de är han ju inte värld han ska ju ligga på första plats. Sprid vidare! :)

2010-01-17 @ 21:43:31
Postat av: **

MEN GUD!!!! LÄGG NER. OK ATT GILLA ERIK, DET GÖR JAG MED. MEN HAN HAR EN TJEJ SOM HAN ÄSLKAR, ELLER TROR DU ATT HAN SKULLE GE UPP ALLT FÖR ATT VARA MED DIG ELLER? JAG HOPPAS ERIK OCH HANS FLICKVÄN FÖRLOVAR SIG SNART SÅ ATT NI SMÅBRUDAR KAN SLÄPPA HONOM!!!!

2010-01-18 @ 09:40:22
Postat av: Anna!!

Camilla: okej :D

**, jag älskar erik som en bror. Jag vill inte bli tsm med han. Jag blir skitglad om dom förlovar sig :)//Anna

2010-01-18 @ 13:54:42
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej anna! Kul att läsa din blogg! Personligen älskar jag Eddie mest av Idolerna, han har verklgien blivit min stora stora idol, sen kommer Rabih, jag hade hoppats på de 2 i finalen men erik är såklart bra han med ääven om han inte berör mig på samma sätt som eddie gör. Tänkte bara fråga vad DU tycker om Eddie? Skulle va kul att höra :)

2010-01-19 @ 13:54:17
Postat av: Anna!

hejsan Maria! :) tack så mycket! jag tycker att Eddie är jätte bra! :D han är en bland favoriterna! verkligen! Han erik och rabih är i topp! :) Det är bra! :)



ha det bra

//Anna<3

2010-01-19 @ 18:47:31
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0