handbollskillar kan va snygga!! ;D

hejsan folk ! :D idag så har jag och samantha varit på donken, egentligen skulle vi in till kinna för att köpa minneskort till min mobil.. men så blev det inte (a)  för alla affärer stängde tidigt idag :P hehe. Men vi stack till donken som sagt :)) och vi lyssnade på musik som finns i min NYA och NAJSIGA mobil! :D erik, rabih och eddie, mest erik och rabih.. rabihs låt spelade vi om typ 100 gånger, :P haha, ni är för bra killar <333
När vi kom in på donken va det typ 1000 folk där.. men vi fick plats tillslut :) och vad berodde det på att det va så mkt folk.. jo..!! det va handbollstunering.. och några skulle åka och spela final match! xD och vi typ satt där, och lyssnade på musik.. och typ sjöng med och va JÄTTE GLADA!! och så typ samantha bara: eh, anna, alla kollar på oss. xD jag bara OJ!! xD HAHA! det va kul <3 och varje gång jag fick sms från Sarah så skrek jag, för hon vaoch kollade på erik idag när han spelade, <3 och jag ville bara diiiit<3 men jag och hon ska se han på LÖRDAG i GBG!!<333 hehe men jaja sedan så typ börjar samantha skrika AS HÖGT!! och jag bara piinsamt lääge, för HELA donken hade tystnat och typ kollade på oss.. xD och jag bara vad är det samantha, hon bara dom spelar ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK på radion!!!! ERIIIIIIIIIIIIIIIK!!! AAHHHHHHHHHHHHHHHHH!! ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!<333 och jag fick damp!!! jag bara ERIIIIIIIIIIIIIIK!!! ÄLSKADE ERIIIIIIIK!! HIGHER HIGHER HIGHEEEEEEEEEEEEEEEER!! asså, det va grymt!! alla bara stirrade, men vi brydde oss inte xD hahaha! :)) det är härligt att älska kändisar så  :):) ska se om jag kan skriva dikt om rabih nästa gång :)) hehe, för eftersom jag redan har skrivit om erik! :) hehe, assåå, jag älskar dom båååda!!!! VERKLIGEN! och det tror jag att Samantha gör med ;) xD  hehe :) iaf, efter ett tag så ser jag att handbollskillarna reser sig och ska åka.. och så kommer deras tränare fram till oss och typ bara, killarna spelar match, a-finalen faktiskt, ska ni inte komma och kolla?! och jag bara ashögt; SJÄÄÄLVKLART! :D hahaha! så vi åkte dit efter ett tag och kollade på dom, och när vi satt och väntade så hittade vi en penna, så vi klottrade ERIK, RABIH, EDDIE typ på armarna, haha, det får mig verkligen att tänka på idolkvällen, :)<3  hehe, jag känner att jag bara babblar på :) men trevligt hade vi det samantha, tack för det underbaraste du :)<33


Joel Sandberg - Higher (Erik Grönwall piano cover) (skiiitbra!!)

Asså, denna är verkligen värd en titt, killen kan VERKLIGEN spela piano.. jag menar det! asså jag blir helt berörd, det är låter higher med erik grönwall. Men asså, vad det är för låt spelar verkligen ingen roll! :O för att han som spelar är såå otroligt duktig, och jag blir verkligen skitrörd! :O jag har lyssnat på den 100 gånger nu, och jag är fortfarande rörd :O  skitbra jobbat du :)<3

Erik sjunger gonatt sång för Tove Idol 2009 (skitrolig!! xD)

Hahah, fatta vad jag skrattade när jag såg den, själv gillar jag inte tove så mycket. Men erik, han gör allt jobb för att denna ska bli rolig! :D haha, älskar den! :) Du är ju bara för bra! Hela han är bra!! min mobil består just nu av alla eriks låtar, HAHA han är bäst <3 ÄLSKAR HAN!<333 Puss på erik grönwall!!<33

Rabih Jaber i tårar - All My Life (skiiitfint<33)

Asså, jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på denna, och ändå är mina ögon försjunken i tårar. Asså jag älskar denna låten jag älskar rabih, jag älskar när RABIH GÖR LÅTEN!! asså jag blir verkligen alltid rörd! det finns ingen peronen som sjunger med sååån kärlek det räcker att jag hör hans namn så typ hoppas jag 100 meter upp i rummet, gör ett glatt flin eller till och med fäller en tår, jag älskar rabih, jag vet inte hur jag har klarat mig utan han!<3 rabih jaber, all my life <33


Jag hoppas ni förstår hur mycket det här kortet betyder för mig. Jag kan fortfarande inte smälta händelsen att jag verkligen har träffat han!! :O det funkar inte..! :) och på lördag ska jag och sarah som sagt till gbg och kolla på han!! fatta vad jag kommer skrika! ;D hahaha! älskar erik grönwall över hela mitt hjärta! <3

Nu ska jag sluta plåga er mer! ;D så hejdå! puss och kram! //Anna!!<3

Kommentarer
Postat av: crazygiirl

fin blogg :)

2010-01-07 @ 17:36:50
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: Anna!!

tackar :D

2010-01-07 @ 17:53:22
URL: http://[email protected]
Postat av: lisa

oh erik<3

2010-01-07 @ 23:01:57
URL: http://lisavesker.blogg.se/
Postat av: Anna!!

eriiik är bäst<3

2010-01-09 @ 20:00:30
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Alicia

erik grönwall älskar honom<3

har träffat honom 5 ggr ;O dööör varje gång. så jag har alltså dött 4 gånger

2010-01-09 @ 20:07:28
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Alicia

5 gånger*

2010-01-09 @ 20:07:40
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ååh, jag har bara träffat han 2 :O lyllos dig! erkänn man dör! :O <3

2010-01-10 @ 15:13:31
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: joelsandberg

ååh men tack för att du länkar mitt videoklipp! ^^

2010-01-12 @ 21:42:06
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: Anna!!

åhh! det va så lite, du är verkligen bra på att spela.! :D

2010-01-14 @ 20:30:15
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0