i skolans infotek^^

hejsan! :D jag sitter i infoteket med Jennifer och Caroline. Eller jag satt här så kom dom xD jag har håltimma, typ hela klassen har antingen dator kunskap eller så har dom slutat. Lisa har dissat mig totalt xD eller typ så (a) Hon är hemma och ligger sjuk.. stackarn ^^ Krya på dig :) Och stina stack till spanskan! och här sitter jag! ;D hahaH!^^ asså sjukt att jag är den ända som har hål i klassen idag. Det suger. Börjar klockan 15.00 igen. Sen slutar jag 16.15! XD hahahha skitkul^^ :P sen är det öpptet hus i kväll med! :) men jag ska inte dit, orka övertyga små 9or att välja estet, det ska dom göra ändå! ;) HAHA! musik<33 man kan bara ÄLSKA musik! :D på samhällen idag så satt jag hela tiden och lyssnade på musik, för det mesta erik, men även rabihs låt spelades skit mycket och eddie med :D jag tror att jag lyssnade på Michael Jackson med! :):):) men det blev nog mest erik :D <3 vi skulle arbeta med ett arbete ( det lät ju lagom bra) men orka lixom ^^ xD ;) haha! :D  och på svenskan ska vi prata i 5 minuter. Men det verkar på gunnar som om att tiden inte spelade så stor roll faktiskt, för han kollade inte på klockan. Härligt :) Då behöver man inte oroa sig för det då! :) Hehe, jag har kommit på att jag ska sluta skriva om erik på denna bloggen. Om ni vill läsa om erik så får ni gå in på min andra blogg, med sarah http://annasarahalskarerikgronwall.blogg.se   hehe :D  det är en fanblogg! :D <3  kolla gärna! :D även rabihfans! ;) tihihi^^ :):):)  Jag orkar inte skriva så mycket idag. För har inget att skriva om. Men jag kan blogga mer när jag kommer hem! :D det brukar bli rätt långa inlägg xD tihihi^^

NU kommer en bild :):):)



Hoppas ni mår bra!

puss och kram
// Anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0