LIVE I BORÅS OCH GBG!

hejsan :) Idag har jag mest skrivit på uppsatser. Jag är i stort sett klar med båda.. eller nej en av dom ;) hehe :)

och självklart är jag inne på msn samtidigt ;) och samantha sa att hon skulle skicka en video när Rabih och Eddie sjunger i Borås, OMFÖRGLÖMLIGT!<333

Vi skriker hela tiden ;) hade ingen röst kvar! och asså, jag saknar det!! och den dumma vakten bara backa backa!! jag fick typ damp på han ;) xD hahaah! Men åååh!! det va så kul. Jag älskar er! det kanske man märker ;) asså herre gud, jag vill tillbaka!!  Rabih höll mig i handen och sjöng you are not alone. Tyvärr är inte det med :( menmen! :) det ligger inristat i mina tankar ^^ ;) <3333


Så hittade jag denna när mariette sjunger i borås. Det är bara vi som skriker i stort sett ;) men det är klart ;) haah! vi va ju galna! och jag är stolt över att det va vi som hördes, fast liten fjortisstämpel har jag haft efter det xD men man kan väl leva med det. Jag älskar dom så ;) hihihi^^
Det är en gång när mariette sjunger, och hon sjunger can you eaven look me in the eyes ! och hon kollar på oss och gör typ "jag ser er" med fingrarna. Och haha! vi skrek som bara den bara AAAAAAAAHHAAhAAHAAAAAAAAHH!! sjukt många minnen asså :) Me like! :D  Fast det va mycket värre när rabih och eddie sjöng ;) <3

Och medans jag kollade på det, så för lite skojs skull sökte jag på erik grönwall i göteborg. OCh hittade ett klipp på när erik är i göteborg! :) Det är inte bra filmat. Men jag vill inte lägga ut när jag filmar ;) för jag sjunger med ;) och det låter INTE bra ;) haha. och plus att jag inte hittade dom på datorn (a) menmen! :D
Jag saknar det verkligen! och om rabih och eddie ska till gbg igen! då kommer jag vara där !! <333 och plus att man hör mig väldigt tydligt när jag skriker och typ ropar erik hela tiden ;) xD hahah! :)

Erik i Göteborg!



Mycket fint :) JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ERIK! och man hör mig skittydligt, jag bara ERIIIIIIIK! :D hahahaH! ;)  jag älskar erik ;) <3 hahhaha , hör ni mig? ;)

Mariette i Borås



Mariette i Borås :) jag gillar hennes röst :) och hör du oss, vi är dom ända som skriker typ ;) XD

Rabih och Eddie i Borås!



Herre Gud vad vi skriker!! shit! :D mwn ååh jag typ ååh! gud jag vill tillbaka!! SÅ OTROLIGT BRA VA DET!!! omg omg!! <333e rabih och eddie jag älskar er!!!!!!<33333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Omg vad söta ni är som skriker så mycket , jag får tillbaks gamla minnen i huvudet av att se på det här.. fan vad gulliga ni var .. synd att ni fick backa typ hela tiden :S Skitsöt video iallafall!

2010-01-24 @ 18:46:52
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Nohad

Det var ett sånt underbart ögonblick att få se underbara Rabih uppträda :D <3

vi får övertyga rabih ;D / Nohad från Borås :) (L)

2010-01-24 @ 19:42:07
Postat av: Anna!!

Asse: tack så mycket! det är inte så svårt att skrika så mycket, haha>! inte när rabibi är i närheten! <33 erkänn, och när alla skriver det på hans blogg med! jag saknar han <3 jag vet, vakterna va jätte jobbiga :( hehe tack :)<3

Nohad: Ja det va det verkligen!! vart stod du?? :) <3 ja verkligen!! jag måste tråffa honom där igen! det såg ut som om han ahde kul iaf ;) hehe :) <3



kram Anna<3

2010-01-24 @ 21:04:30
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Asse<3

sv : Jag kan tyvärr inte smsa dig för att jag inte har någon mobil just nu men du kan ju skriva ner numret som man ringer för att rösta innan du går sötnos?:) PUSS! Älskar din blogg!

Postat av: Anna!!

Hejsan Asse :) det löser sig nog ska du se! :)



tack! :)



din blogg är bäst! :D



puss // Anna<33

2010-01-25 @ 22:08:07
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Maria

jag får rysningar när jag hör er skrika och ser dessa två underbara killar :) Älskar dem så jävla mycket♥♥♥

2010-01-26 @ 15:03:54
Postat av: Anna!!

ja visst får man^^ ;) jag älskar dom med skitmycket!! (L)(L)(L)

2010-01-26 @ 15:47:25
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0